نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 10:59

فروپاشی اسرائیل غاصب، پیش چشم همه جهانیان روشن است

هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه میبد با صدور بیانیه‌ای برای روز جهانی قدس اعلام کرد: اکنون فروپاشی اسرائیل غاصب، پیش چشم همه جهانیان روشن است و زوال این شر مطلق، نوید آزادی فلسطین را می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه میبد با صدور بیانیه‌ای برای روز جهانی قدس،‌اظهار کرد: چهل و چهار سال است که هرساله عدالتخواهان و آزادیخواهان سراسر جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که روز همبستگی با آرمان فلسطین است، به خیابانها آمده و برائت خویش را از جنایات و تمامیت خواهی های بین المللی یک اقلیت محدود، فریاد می زنند و شاهدیم که این حضور معنادار چون زلزله ای پایدار، پایه های عنکبوتی ظلم و استبداد و استعمار را می لرزاند و روح مقاومت را بر تن مجروح این بقعه شریف اسلامی می دمد.

در ادامه این بیانیه آمده است، اکنون فروپاشی اسرائیل غاصب، پیش چشم همه جهانیان روشن است و زوال این شر مطلق، نوید آزادی فلسطین را می‌دهد.

دانشجویان دانشگاه میبد افزودند: در جنگ های اخیر شاهد بودیم که قدرت مقاومت صدها برابر شده؛ جوان فلسطینی که روزی با سنگ از خود دفاع میکرد، امروز با موشک نقطه‌زن پاسخ میدهد و همانطور که خداوند وعده پیروزی حق علیه باطل را داده است، موازنه به نفع فلسطین به شدت تغییر کرده؛ همانا وعده خدا حق است و نابودی اسرائیل نزدیک تر از نزدیک....

ادر بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بی‌شک هر انسان عدالتخواه، همواره حامی مظلومین و بیزار از ظالم است؛ حال نوبت آن رسیده که گرد هم آییم و عدالتخواهی مان را فریاد زنیم تا به گوش همه جهانیان برسد و احدی گمان نکند که مردم سرزمین مان ظلم پذیر و غافلند؛ ملت ما بیدارند؛ بیدار تر از همیشه...

از این رو هسته بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه میبد از آحاد ملت شریف ایران بویژه مردم همیشه در صحنه دارالعباده یزد و شهر میبد، دعوت می‌کند تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و بیداری خود را به جهانیان نشان دهند.

پایان پیام/د

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147107

مهمترین اخبار ایران و جهان: