نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 23:32

برخورد با کشف حجاب وظیفه همگانی است/اقدام بی‌برنامه را نمی پذیریم

گرگان- استاندار گلستان گفت: برخورد با کشف حجاب وظیفه همگانی است اما با هرگونه اقدام بی‌قاعده، ناهماهنگ و بی برنامه مخالف هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه جمعه در نشست با ائمه جمعه شهرستان‌های گلستان اظهار کرد: موضوع برخورد با کشف حجاب وظیفه همگانی است و نیازمند مشارکت همه آحاد مردم و نهادهای متولی هستیم.

استاندار گلستان ادامه داد: ما قرارگاه عفاف و حجاب در استان تشکیل داده‌ایم و در این قرارگاه کمیته‌های مختلف با محوریت اقدامات فرهنگی و اجتماعی، اقدامات منطقی و قانونی اقدامات لازم را اجرایی می‌کند.

وی تصریح کرد: با هرگونه اقدام بی‌قاعده، ناهماهنگ و بی‌منطق مخالف هستیم چون اینگونه اقدامات بدون هماهنگی و قاعده باعث ایجاد دوقطبی در جامعه می‌شود.

زنگانه اظهار کرد: در موضوعات مختلف اقدامات ما در استان بر اساس برنامه است؛ برای هر اقدام برنامه‌ریزی، مطالعه و زمان بندی داریم و تلاش ما بر این است به مردم بهترین خدمت را ارائه دهیم.

استاندار گلستان گفت: بر اساس آمار ارائه شده ۸۶ آب بندان غیرمجاز در استان تخریب شده که برخی از این آب بندان‌ها در بستر رودخانه بوده و برخی هم در حریم رودخانه بوده است.

زنگانه گفت: به نظر من علت ۵۰ درصد وقوع سیل سال ۱۳۹۸ بخاطر همین اقدامات بدون قاعده‌ای بوده که انجام شده و به مردم خسارت زد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1134195

مهمترین اخبار ایران و جهان: