نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 18:35

قرارداد واگذاری نهضت ملی مسکن، قطعی و لازم‌الاجراست

معاون مسکن وساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: قرارداد واگذاری تنظیم شده در کارگزاری نهضت ملی مسکن، قطعی و لازم‌الاجراست و اگر متقاضیان از امضا و مراجعه به کارگزاری برای عقد قرارداد خودداری کنند، تبعات بعدی از جمله سود دوران مشارکت اعمالی بر عهده متقاضی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید شاهین فر، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه قرارداد واگذاری منعقد شده در کارگزاری نهضت ملی مسکن، قطعی بوده و باید اجرا شود، اظهار داشت: این قرارداد خروجی چند ماه بررسی کارشناسی شده است. 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: این قرارداد در جلسات فنی با حضور نمایندگان دستگاه‌های قضایی، نمایندگان استانداری و همچنین نمایندگان متقاضیان نهضت ملی مسکن کارشناسی شده است. 

وی گفت: در این راستا این قرارداد در کارگزاری نهضت ملی مسکن برای پروژه‌های اعلام شده قطعی و لازم الاجرا است و برای متقاضیانی که پیامک حضور در کارگزاری و امضای قرارداد از اداره راه و شهرسازی دریافت کردند حتماً به کارگزاری نهضت ملی مسکن مراجعه کنند. 
 
شاهین فر تأکید کرد: در صورت استنکاف متقاضیان از امضا و مراجعه به کارگزاری برای عقد قرارداد، تبعات بعدی از جمله افزایش سود دوران مشارکت اعمالی به عهده متقاضی خواهد بود. 
 
معاون مسکن  و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه از متقاضیانی که پیامک امضای قرارداد از اداره راه و شهرسازی دریافت کردند درخواست می‌شود حتماً برای امضای قرارداد به کارگزاری مراجعه کنند، افزود: همچنین در پروژه‌هایی که با وجود ارسال پیامک واریز متقاضی نسبت به تکمیل واریزی اقدام نکند امکان انتخاب واحد را از خود سلب می‌کند. 
 
وی بیان داشت: برای تعدادی از پروژه‌ها در زنجان که عملیات ساخت آن به‌تدریج تکمیل می‌شود قراردادهای واگذاری تنظیم شده و برای تقسیط به بانک معرفی شدند و برای تعداد دیگری از پروژه‌ها که دارای پیشرفت بالایی هستند هم از طریق کارگزاری قرارداد واگذاری واحد به متقاضیان در حال تنظیم است.  
 
شاهین فر با بیان اینکه بخشی از پروژه هایan> ثمین و برکت وm۶ برای تقسیط به بانک معرفی می‌شود،افزود:  برای بخشی از پروژه‌های m۱ ,m۲ و۱۴۴ واحدی گلشهر و برکت هم قراردادهای واگذاری در حال تنظیم است. همچنین در چند روز آینده برای بخشی از پروژه هایan> ۳۶۸ واحدی گلشهر وm۵ هم پیامک انتخاب واحد ارسال می شود.  
 
معاون مسکن  و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: برخی از افراد در گروه‌های فضای مجازی اقدام به نشر مطالب بی‌پایه و تشویش اذهان متقاضیان می‌کنند که منجر به کاهش اعتماد مردم به طرح نهضت ملی مسکن و ایجاد یاس و ناامیدی از اتمام و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن می شود و این امر موجب سوءاستفاده تعدادی از سودجویان بخش مسکن برای تصاحب امتیاز متقاضیان می شود.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584277

مهمترین اخبار ایران و جهان: