نیوز سیتی!
20 آبان 1402 - 18:34

کشف تریاک از سواری ام وی ام در بشرویه

در بسته خبری امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان اخباری با عناوین دستگیری ۱۴ خرده‌فروش در طبس و قاینات، تخم مرغ‌های بدون مجوز به مقصد نرسید و کشف تریاک از سواری ام وی ام قرار می‌گیرید.

خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان اخباری با عناوین دستگیری ۱۴ خرده فروش در طبس و قاینات، تخم مرغ های بدون مجوز به مقصد نرسید و کشف تریاک از سواری ام وی ام قرار می‌گیرید.

 دستگیری۱۱ خرده فروش در طبس  

سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی طبس اظهارداشت: در راستای اجرای طرح سراسری آرامش و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان وخرده فروشان موادمخدر، ماموران انتظامی این طرح را در سطح شهرستان  به مرحله اجرا گذاشتند. 

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی عوامل خرده فروش ومتهمان مواد مخدر شدند، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی وارد پاتوق متهمان شدند که در بازرسی از این محل ها، مقدار ۳ کیلو و ۶۶۵ گرم انواع مواد مخدرکشف شده و درهمین رابطه، ۱۱ نفر خرده فروش دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

تخم مرغ های بدون مجوز به مقصد نرسید  

سرهنگ رمضان مرادی، جانشین انتظامی نهبندان هم گفت: مأموران پاسگاه سهل آباد  این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان که در حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از نیسان، یک تن و ۸۰۰ کیلو گرم تخم مرغ بدون مجوز کشف کردند که ارزش ریالی محموله کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوط  بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شد. 

جانشین انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت:  ماموران در این رابطه یک متهم دستگیر  کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

کشف تریاک از سواری ام وی ام  

سرهنگ نصرالله طاهری، فرمانده انتظامی بشرویه نیز گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محور های مواصلاتی این شهرستان بلافاصله اکیپ گشت تلفیقی پلیس ، به سطح حوزه استحفاظی اعزام شدند. 

وی بیان داشت: مأموران هنگام کنترل  خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی  به یک دستگاه خودروی ام وی ام مشکوک شدند  و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از سواری ام وی ام،  ۱۵ کیلو و ۲۱۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند. 

سرهنگ طاهری  با اشاره به اینکه در این رابطه  ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند؛  از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

دستگیری ۳ خرده فروش در قاین   

 سرهنگ حسن رفعتی نژاد، جانشین انتظامی قاینات نیز اظهارداشت: مأموران انتظامی این شهرستان به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان موادمخدر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌ خیز را اجرایی کردند. 

وی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل های شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند. 

جانشین انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران در بازرسی از پاتوق های شناسایی شده مقادیری مواد مخدر کشف و ۳ نفر خرده فروش مواد را دستگیر کردند. 

سرهنگ رفعتی نژاد با اشاره به این که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند؛ خاطر نشان کرد: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده برقراری امنیت پایدار ، ایجاد آسایش و آرامش برای مردم ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و شیوع اعتیاد در جامعه است.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568433

مهمترین اخبار ایران و جهان: