نیوز سیتی!
12 آذر 1402 - 17:40

بررسی امکان استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در مازندران

جلسه کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک مبنی بر استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان‌های بابل، بابلسر، جویبار، قائم شهر، سوادکوه، ساری، آمل و نوشهر مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، پنجمین جلسه کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک در سال ۱۴۰۲ عصر امروز در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران به ریاست احمد توکلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران کل استانی عضو کمیسیون برگزار شد.

باتوجه به شرایط خاص استان مازندران، مسائلی مربوط به نحوه استقرار، کاهش حریم‌ها و استفاده از تکنولوژی نوین در صنایع به‌ویژه تولید دام و طیور برای کاهش حرایم و حفظ حقوق مالکانه مردم در روستاها و نقاط همجوار با مجموعه صنعتی تا برای کار مردن تصمیم‌گیری شود.

در این جلسه ۲۴ درخواست مبنی بر استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی از شهرستان‌های بابل، بابلسر، جویبار، قائمشهر، سوادکوه، ساری، آمل و نوشهر مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

کمیسیون مذکور حسب ظرفیت قانونی پیش‌بینی شده در قانون هوای پاک مصوب مجلس شورای اسلامی است که به‌منظور بررسی امکان استقرار و بهره‌برداری واحدهای تولیدی و صنعتی مغایر با ضوابط استقرار، تشکیل می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1592633

مهمترین اخبار ایران و جهان: