نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 02:32

درگیری شدید فلسطینی‌ها با نظامیان صهیونیست در جِنین

رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از تهاجم شدید ارتش رژیم موقت صهیونیستی به شهر و اردوگاه جِنین در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از تهاجم شدید ارتش رژیم موقت صهیونیستی به شهر و اردوگاه جِنین در کرانه باختری خبر دادند.

خبرنگار «المیادین» گزارش داد که این یورش به جنین، بزرگترین تهاجم صهیونیست‌ها به این شهر و اردوگاه از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» است.

خبرگزاری «شهاب» نیز نوشت که یک خودروی نظامی رژیم صهیوینستی در اردوگاه جنین با دستگاه انفجاری قوی هدف قرار گرفته است.

گردان‌های «شهداء الاقصی» نیز اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی با مواد منفجره و تیراندازی شدید در حال مقابله با یورش صهیونیست‌ها به جنین هستند.

در بیانیه گردان‌های شهداء الاقصی تاکید شده که رزمندگان فلسطینی تا شکستن محاصره، به هدف قرار دادن اشغالگران در شهر و اردوگاه جنین ادامه می‌دهند.

منابع فلسطینی نیز تصاویری از یورش نظامیان صهیونیست به بیمارستان «ابن سینا» و چند مرکز درمانی دیگر در شهر جنین منتشر کردند.

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره» هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که اشغالگران مانع از انتقال افراد مجروح بر اثر شلیک گلوله‌های جنگی در جنین توسط آمبولانس‌ها شدند.

چندی پیش نیز نظامیان صهیونیست با یورش به جِنین «أسعد الدمج» از فرماندهان ارشد سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و چهار عضو این گروه را به شهادت رساندند. 

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1587977

مهمترین اخبار ایران و جهان: