نیوز سیتی!
01 دی 1402 - 12:24

اجرای محدودیت‌های یکطرفه در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه طی ساعات آینده بر حجم ترافیک در جاده‌های شمال افزوده می‌شود، گفت: اعمال محدودیت یک‌طرفه را در محور کندوان و در محورهای هراز و کیاسر به‌صورت مقطعی خواهیم داشت.

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محور کندوان به‌صورت مقطعی پرحجم و در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به‌صورت روان جریان دارد که طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده می‌شود.

وی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، افزود: باتوجه به پایان هفته و حضور گردشگران اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در دستور کار داریم که با افزایش حجم ترافیک، بحث اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه را خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ امروز جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه اول دی، از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه اعمال محدودیت‌ یک‌طرفه در محور کیاسر را هم به‌صورت مقطعی در دستور کار داریم، گفت: اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در محورهای هراز و کیاسر درصورت ترافیک و به‌صورت مقطعی خواهد بود و کندوان هم درصورت ترافیک، یک‌طرفه خواهد شد.
پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612277

مهمترین اخبار ایران و جهان: