نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 15:18

تاج: مجوز استفاده از VAR در دربی هنوز صادر نشده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فعلا مجوز استفاده از VAR برای بازی دربی از سوی فیفا صادر نشده اما تلاش می‌شود، مجوز کلی استفاده از سیستم داور ویدئویی برای کل لیگ برتر از فیفا طی روز‌های آینده اخذ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی تاج ظهر امروز در جلسه مجمع سالانه هیات فوتبال اردبیل که در سالن رضازاده برگزار شد، با اشاره به بازی پیش روی دربی، اظهار کرد: فعلا مجوز استفاده از VAR برای بازی دربی از سوی فیفا صادر نشده اما تلاش می‌شود مجوز کلی استفاده از سیستم داور ویدئویی برای کل لیگ برتر از فیفا طی روز‌های آینده اخذ شود.

وی با اشاره به اعمال سقف قرارداد در جذب بازیکنان لیگ برتر، بیان کرد: اگر قانون سقف قراردادها اعمال نمی‌شد هزینه لیگ برتر تا ۵ هزار میلیارد افزایش می‌یافت که با مدیریت صحیح این هزینه‌ها نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان شد.

تاج در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی بیان کرد: تلاش می‌شود بهترین تیم‌ها متناسب با نظر کادر فنی برای دیدارهای تدارکاتی انتخاب شود اما به دلیل مواردی خاص امکان آوردن بعضی تیم‌ها در جهت برگزاری دیدار دوستانه به کشور نیست.

وی ابراز امیدواری کرد تا تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بدرخشد و بعد از مدت‌ها مجددا به جام قهرمانی این تورنمت بزرگ در آسیا دست پیدا کند.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در بحث فوتبال ساحلی تلاش می‌شود به مقام قهرمانی در جام‌جهانی برسیم لذا نیاز است حتما در استان اردبیل نیز برای فوتبال ساحلی برنامه‌ریزی شود تا شاهد رشد و توسعه این نوع فوتبال در استان باشیم چرا که این ورزش در عین کم هزینه بودن پر منفعت است.

پایان‌پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603833

مهمترین اخبار ایران و جهان: