نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 14:42

طوفان الاقصی پرده نفاق از چهره مدافعان حقوق بشر برداشت

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: طوفان الاقصی پرده نفاق را از چهره مدافعان دروغین حقوق بشر و اسرائیل برداشت و دنیا امروز رسوایی و بی‌آبرویی و بی‌اعتباری اسرائیل را می‌بیند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام برومند رازیانی ظهر امروز در جشن عطر یاس که به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) برگزار شد اظهار کرد: حضرت زینب به حق اسوه صبر و مقاومت هستند و چه بجا سالروز ولادت ایشان را به عنوان روز پرستار انتخاب کرده‌اند که به واقع پرستاران نماد و الگوی ایثار و مقاومت هستند.

وی افزود: دو دلیل برای این نام‌گذاری وجود دارد که وجه نخست آن استقامت و بردباری و پرستاری حضرت زینب از کودکان و فرزندان اسیر شده واقعه کربلا و به صورت خاص مراقبت ایشان از حضرت سجاد که به شدت بیمار بودند، است.

وی عنوان کرد: وجه دوم علاوه بر پرستاری، پرستاری‌ای بود که حضرت زینب از آیین شریعت محمدی انجام داد.

رازیانی گفت: به راستی اگر ایستادگی و مقاومت صبر این ام‌المصائب نبود شاید نامی از دین و آئین پیامبر باقی نمانده بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمنان علی‌رغم تمام تلاش نتوانستند که نام پیامبر را حذف کنند یعنی ما توانسته‌ایم موفق عمل کنیم و حضرت زینب به عنوان یک شیرزن نقش بی‌بدلیلی در این پیروزی دارد اگر دلاوری‌های حضرت زینب نبود نامی از کربلا و اتفاقاتی که در آن افتاد نمی‌ماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: خطبه‌های علی‌وار حضرت زینب در مورد کربلا از چنان تاثیری برخوردار بود که حتی موجب شد که یزید هم حتی به ظاهر ابراز تاسف و ناراحتی کند.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی نیاز به روایتگری زینب‌گونه از آنچه در طول دفاع مقدس در کشور اتفاق افتاد، هستیم، افزود: شهدا تکلیف خود را در دفاع و حمایت از انقلاب و کشور به خوبی انجام دادند الان در این دوره وظیفه و رسالت ماست که زینب‌وار دفاع مقدس و این ارزش‌ها را به نسل‌های دیگر انتقال دهیم.

رازیانی عنوان کرد: وقتی از پرستار صحبت می‌کنیم و فضای پزشک و بیمارستان مطرح می‌شود این روزها ذهن ما به جاهای دیگر می‌رود وقتی مشاهده می‌کنیم هر شبانه روز اخباری از فلسطین منتشر می‌شود.

وی عنوان کرد: قصه غزه فقط قصه فلسطین و اسرائیل نیست، امروز قصه غزه به قصه انسانیت تبدیل شده و نمی‌شود کسی انسان باشد آن جنایت‌ها را ببیند و دلش به درد نیاید.

رازیانی گفت: صهیونیست‌ها همه چیز را زیر پا گذاشته‌اند و چیزی از قوانین و محدودیت‌های دنیای امروز باقی نمانده که صهیونیست‌ها در غزه زیرپا نگذارند.

وی عنوان کرد: سازمان‌های بین‌المللی زمانی به ما ایراد می‌گرفتند که در کتاب‌ها با قصه شهید فهمیده خشونت‌طلبی ترویج می‌دهید اما این همه کودک و نوجوان فلسطینی که به دست اسرائیل پرپر می‌شوند نمی‌بینند.

رازیانی افزود: طوفان الاقصی پرده نفاق را از چهره مدافعان حقوق بشر و اسرائیل برداشت و دنیا امروز رسوایی و بی‌آبرویی و بی‌اعتباری اسرائیل را می‌بیند.

به گفته وی، امروز چهره واقعی اسرائیل برای دنیا کاملا مشهود است و چهره خوبی که صهیونیست و استکبار با هزینه‌های هنگفت و تولید محتواهای هنری برای خود درست کرده بود، نابود شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577577

مهمترین اخبار ایران و جهان: