نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 16:32

استخر دانش‌آموزی « مهران » در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: استخر دانش‌آموزی شهرستان مهران با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جلال حمره مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام ظهر یکشنبه ۲۸ آبان ماه در جریان بازدید از پروژه های شهرستان مهران گفت: در راستای افزایش سرانه آموزشی در شهرستان مهران پروژه های مختلفی در دست اجرا است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین این پروژه ها استخر دانش آموزی در این شهرستان است که با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال ساخت است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام ادامه داد: این پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان، ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

حمره خاطرنشان کرد: استخر دانش آموزی شهرستان مهران در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین مدرسه ۶ کلاسه شهرک اسلامیه در این شهرستان با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و زیربنای ۵۴۰ متر مربع ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

این مقام مسئول تصریح کرد: مدرسه ۶ کلاسه چنگوله با اعتبار ۸ میلیارد تومان و زیر بنای ۵۱۳ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در حال ساخت است. 

وی گفت: عملیات های اجرایی پروژه های آموزشی شامل مقاوم سازی و تعویض درب های رنگ آمیزی شده، مدرسه ۱۰ کلاسه عصمت، ساخت محوطه مدرسه مریم به طول ۳۵ متر با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان از دیگر پروژ‌ه‌‌های در دست ساخت شهرستان مهران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در سال ۱۳۸۲ نزدیک به ۷۰ درصد مدارس نیاز به مقاوم سازی یا بازسازی داشتند اما در سال‌های اخیر در مجموع ۱۰۱ فضای آموزشی به آموزش و پرورش تحویل داده شده است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577733

مهمترین اخبار ایران و جهان: