نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 10:54

داوطلبان انتخابات مجلس در مرحله نهایی حساب بانکی معرفی کنند

رئیس ستاد انتخابات کشور، گفت: در مرحله نهایی ثبت‌نام انتخابات نمایندگی مجلس، لازم است داوطلبان یک شماره حساب بانکی را معرفی کنند که می‌توانند یا از حساب‌های موجود تعیین و یا حساب جدید ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور در نشست خبری به آغاز مرحله اصلی ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: گفت: ثبت‌نام نمایندگی مجلس به مدت ۷ روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی که در مرحله پیش‌ثبت‌نام شرکت کرده و کد رهگیری را دریافت کرده‌اند، می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام اصلی را داشته باشند، این مدت قابل تمدید نیست و پس از یک هفته در روز سوم آبان به پایان می‌رسد.

 رئیس ستاد انتخابات کشور با تأکید بر اینکه همه اطلاعات قبلی تکمیل شده در مرحله پیش‌ثبت‌نام‌ها، پیش روی داوطلبان قرار می‌گیرد و اگر اطلاعاتشان نیاز به ویرایش مجدد دارد، می‌توانند آن را انجام دهند، اظهار کرد: همچنین سؤالات جدیدی در این مرحله از داوطلبان پرسیده شده که لازم است آن‌ را برابر قانون و با دقت تکمیل کنند.

شاهچراغی اضافه کرد: در این مرحله لازم است داوطلبان یک شماره حساب بانکی را معرفی کنند که می‌توانند یا از حساب‌های موجود تعیین و یا حساب جدید ایجاد کنند.

وی در همین زمینه ادامه داد: این حساب فقط برای هزینه‌های انتخابات پیش‌بینی شده است، در عین حال داوطلبان این دوره از نمایندگی مجلس می‌بایست فرم پنج سال سابقه اجرایی، پژوهشی یا قضایی را تکمیل کنند.

 رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: داوطلبان انتخابات مجلس توجه داشته باشند که باید برای درج و ورود اطلاعات دقت کنند و ویرایش‌ها را به درستی انجام دهند، زیرا با تأیید و ثبت‌نهایی و ارسال آن، امکان بازگشت به مرحله ویرایش به هیچ عنوان وجود ندارد.

شاهچراغی در پایان خاطرنشان کرد: هرکس فکر می‌کند می‌تواند برای کشور مؤثر باشد و پیش‌ثبت‌نام را انجام داده، در این مرحله شرکت کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543233

مهمترین اخبار ایران و جهان: