نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 12:32

هولوکاست واقعی| صهیونیست‌ها هیچ حد و مرزی در اعمال غیرانسانی قائل نیستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه اسراییل امروز بدتر از معاویه است گفت: صهیونیست‌ها هیچ حد و مرزی را در اعمال غیر انسانی قائل نیستند، از مردم می‌خواهد به بیمارستان بروند بعد همان جا را بمباران می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید حسن فاضلیان صبح امروز در تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی در محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران به ویژه کودکان و زنان بی‌پناه در بیمارستان المعمدانی غزه اظهار کرد: حماس، فلسطین و غزه با حمایت مردم دلگرم می‌شوند و این کمترین کاری است که می‌توانیم در دفاع از مظلومان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه به زودی اسراییل سقوط  خواهد کرد گفت: صهیونیست‌ها هیچ مرزی و حدی را در اعمال غیر انسانی قائل نیستند این رژیم از مردم می خواهد که به بیمارستان پناه ببرند و بعد همان جا را بمباران می‌کنند!‌

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه دل‌های مردم آزاده دنیا از این حجم از رفتار وحوش صهیونیستی آزرده و خشم در وجود آنان موج می‌زند افزود: قطعاً این موج برآمده از خشم ملت‌های آزاده دنیا بساط اسراییل را برهم‌ می‌زند.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی بداند با این جنایت وحشیانه، گور خود را کنده است افزود: اسراییل امروز بدتر از معاویه و اصحاب معاویه است.

فاضلیان با بیان اینکه امروز آب و غذا بر روی مسلمین فلسطین بسته شده است تاکید کرد: تحریم کمترین نیازهای مردم در فلسطین، نشان از دنائت اسراییل دارد. 

وی گفت: طبق قوانین بین‌المللی حمله به مراکز درمانی در هر شرایطی ممنوع است اما اسراییل با تلاشی مذبوحانه تلاش می‌کند فلسطین را از نقشه جغرافیا و تاریخ حذف کند.

9

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542177

مهمترین اخبار ایران و جهان: