نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 16:27

لزوم آشنایی با فشارخون و دیابت در جامعه

معاون بهداشتی وزیر بهداشت گفت : با استفاده از ابزارهای مختلف ضمن اطلاع رسانی و آموزش افراد بیمار فشارخونی و دیابتی را شناسایی کنید.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی معاون بهداشتی وزیر بهداشت، امروز طی بازدیدی در دیدار و گفت وگو  با کادر بهداشتی به ویژه مراقبین سلامت و ماما مراقبین در جریان آخرین اقدامات و فعالیت های پویش سلامت قرار گرفت.  

 وی در این دیدار ضمن تاکید بر پیگیری و ارتباط نزدیک با جمعیت هدف در این برنامه ابراز کرد: با استفاده از ابزارهای مختلف ضمن اطلاع رسانی و آموزش افراد بیمار فشارخونی و دیابتی را شناسایی کنید. 

  معاون بهداشتی وزیر بهداشت عنوان کرد: استفاده از ظرفیت رابطین و سفیران سلامت، معلمین و کادر آموزشی در مدارس، مبلغین دینی در مساجد، ارسال پیامک و ارتباط تلفنی با خانواده ها می تواند در پیشبرد اهداف پویش ملی سلامت در هرمزگان کمک کننده باشد.

 فرشیدی خاطرنشان کرد: مسئولان حوزه بهداشت و کادر بهداشتی مراکز خدمات جامع سلامت خواست همانند سایر طرح های ملی از ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزات فنی و موتوری هلال احمر، آموزش و پرورش و سایر ارگانها و بخش ها در کمک به نیروهای بهداشتی در پیشبرد برنامه پویش کمک بگیرید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1606633

مهمترین اخبار ایران و جهان: