نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 12:37

مقام سعودی: هر کاری کردیم مسی قانع نشد

مسئول نقل و انتقالات لیگ عربستان از تلاش بی نتیجه برای جذب قهرمان جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سعد الذیذ مسؤول نقل و انتقالات لیگ عربستان از روز گذشته درباره جذب فوتبالیست های سرشناس دنیا مثل رونالدو، نیمار و بنزما صحبت کرد و جزئیاتی از انتقال این فوتبالیست ها فاش کرد که سوژه رسانه ها شد.

این مقام سعودی ابتدا درباره پرونده سنگین انتقال رونالدو به لیگ عربستان صحبت کرد و مدعی شد که النصر ریالی برای جذب این بازیکن بزرگ هزینه نکرده و تمام هزینه ها از سوی صندوق سرمایه گذاری عربستان پرداخت.

مسؤول نقل و انتقالات فوتبال عربستان در جدیدترین اظهاراتش درباره ناکامی باشگاه الهلال و صندوق سرمایه گذاری از جذب لیونل مسی اسطوره آرژانتینی صحبت کرد.

این مقام سعودی، گفت: ما به عنوان نماینده صندوق سرمایه گذاری در تابستان گذشته دوبار به صورت جدی با لیونل مسی و پدرش وارد مذاکره شدیم و هر چه در توان داشتیم برای انتقال این بازیکن بزرگ به لیگ کردیم.

وی افزود: در ابتدا مذاکرات مثبت بود ولی با ورود اینتر میامی آمریکا به این رقابت همه چیز تغییر کرد و هر کاری کردیم ولی مسی قانع نشد تا به الهلال بیاید.

مسی تابستان گذشته راهی اینتر میامی آمریکا شد. الهلال پیشنهاد 500 میلیون دلاری به مسی داد ولی فایده نداشت و این بازیکن حاضر نشد به لیگ عربستان بیاید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579833

مهمترین اخبار ایران و جهان: