نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 10:43

نقش تاثیرگذار بسیج در صحنه‌های مهم انقلاب

جانشین فرماندهی تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان با اشاره به اینکه فرهنگ بسیجی باید در جامعه نهادینه شود، گفت: بسیج در همه صحنه‌های انقلاب نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

محمد انگوتی، جانشین فرماندهی تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان در گفت‌وگو با فارس با تبریک هفته مبارک بسیج اظهار داشت: بسیج در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش خود را به‌خوبی ایفا کرده است.

جانشین فرماندهی تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان ادامه داد: نقش بسیج در جامعه روشنگری و بصیرت‌افزایی است و نقش بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، اداری و امنیتی و تعالی و پیشبرد ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم و انکارناپذیر است.

وی با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «بسیجی شدن  بسیار آسان، اما بسیجی ماندن  سخت است»، ادامه داد: بسیج در همه صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی همیشه به‌خوبی نقش خود را ایفا کرده است و ما نیز باید قدر و ارزش تلاش آن‌ها را ارج بنهیم.

انگوتی با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) افزود: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل نشان از درایت و هوشیاری بی‌نظیر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی دارد و باید تا ظهور امام‌زمان(عج) وجود داشته باشد و فعالیت کند.

جانشین فرماندهی تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه بسیج در جامعه بر لزوم نهادینه‌شدن فرهنگ بسیجی در جامعه تأکید و تصریح کرد: به‌منظور تحقق اهداف انقلاب نهادینه‌کردن فرهنگ بسیجی در بین آحاد جامعه، ضرورت دارد.

وی خاطرنشان کرد: آشناکردن جوانان و نوجوانان با تفکر بسیجی موجب رشد و تعالی کشور در عرصه‌های مختلف می‌شود.

انگوتی تصریح کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس نیز نقش مهم و حساسی داشت و وظایف خود را به خوبی ایفا کرد.

جانشین فرماندهی تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان تفکر بسیجی، روحیه جهادی و انقلابی بودن را به‌عنوان یک اصل برای تمام بسیجیان عنوان کرد و گفت: همگی باید این اصل را بپذیریم و در همه ادارات نهادینه کنیم.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580777

مهمترین اخبار ایران و جهان: