نیوز سیتی!
04 آبان 1402 - 12:55

فرمانده کل سپاه پاسداران: صهیونیست‌ها جرأت عملیات زمینی در غزه ندارند

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که اگر صهیونیست‌ها روی زمین حرکت کنند، بلعیده خواهند شد، گفت: آن‌ها این را می‌دانند و به همین دلیل، فقط بر عملیات هوایی و بمباران ناجوانمردانه متمرکزند و جرئت عملیات زمینی ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار ‌سرلشکر پاسدار حسین سلامی، ساعتی پیش در چهاردهمین اجلاس شهدای وحدت که در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اینکه شما امروز می‌بینید سفرهای متواتر مقامات آمریکایی و سردمداران دولت‌های اروپایی به تل‌آویو صورت می‌گیرد و همه قدرت آن‌ها در اسرائیل متمرکز شده است، این‌ها همه به‌مثابه تنفس مصنوعی است تا مرگ حتمی رژیم در احتضار صهیونیستی را به تأخیر بیندازند.

وی افزود: جنایاتی هم که اخیراً در غزه صورت گرفت، قلوب ملت‌های مسلمان را جریحه‌دار کرده و کار را به جایی رسانده که هرکدام از مقامات غربی بخواهند به کشورهای اسلامی سفر کنند، باید شبانه سفر کنند و پنجره هواپیماهایشان را بکشند تا عموم مردم متوجه حضورشان نشوند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد که یک عده اندک از مؤمنان می‌توانند بر اکثریت کفار پیروز شوند و آن‌ها را به قدرت ایمان مچاله کنند.

وی ادامه داد: این را به شما بگویم همان‌طور که عصای موسی اژدها شد و مکر فرعونیان را بلعید، غزه نیز عصای امروزی موسی و اژدهایی است که اگر صهیونیست‌ها روی زمین حرکت کنند، آن‌ها خواهد بلعید. آن‌ها هم این را می‌دانند و به همین دلیل، فقط بر عملیات هوایی و بمباران ناجوانمردانه متمرکزند و جرئت عملیات زمینی ندارند.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551133

مهمترین اخبار ایران و جهان: