نیوز سیتی!
25 آبان 1402 - 08:08

ادای «نذر خدمت» زنجانی‌ها در نهبندان

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: همراه با اعزام کاروان سلامت هلال احمر قزوین، تیم تخصصی سحرامدادگران زنجان نیز در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ... در نهبندان خدمات ارائه می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد بخشی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: همراه با اعزام کاروان سلامت هلال احمر قزوین در راستای اجرای طرح ملی نذر خدمت، تیم تخصصی سحر جمعیت هلال احمر استان زنجان در حوزه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و حمایت های روانی، خدمات خود را با اجرای برنامه های متعدد ارائه می کند.

وی گفت: با اعزام کاروان طرح نذر خدمت، اعضای آموزش دیده تیم سحر این جمعیت نیز با هدف انجام فعالیت های بشردوستانه بر محور ایجاد نشاط، شادابی، همدلی و تقویت مشارکت اجتماعی و کار گروهی ویژه کودکان در منطقه محروم شهرستان نهبندان اقدام به فعالیت می‌کنند. 

 وی ادامه داد: اجرای طرح ملی نذر خدمت با رویکردهای خدمات زیست محیطی و آب رسانی، خدمات سلامت محور، محرومیت زدایی، آموزش و توانمندسازی در ۴ روستای شهرستان نهبندان عملیاتی می شود.
 
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در بخش خدمات زیست محیطی و آب رسانی اقدام به تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار در روستاهای مهدی آباد و دوچاهی و در بخش سلامت محور با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص اقدام به ویزیت و ارائه داروی رایگان با محوریت روستای چاهداشی خواهد بود.

بخشی به طرح توانمندسازی و آموزش در منطقه چاهداشی اشاره کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت داوطلبان متخصص دوره های مهارتی برای ارتقای اشتغال در این منطقه برگزار می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573777

مهمترین اخبار ایران و جهان: