نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 19:14

محدودیتی برای واردات دام سبک و سنگین به سیستان و بلوچستان وجود ندارد

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای واردات دام اعم از سبک و سنگین در استان وجود ندارد گفت: پرداخت تسهیلات و صدور مجوز برای واحدهای تولیدی تسهیل شده و متقاضیان می توانند به جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به جنوب استان و در یک روز تعطیل از پروژه های عمرانی بخش آهوران نیکشهر بازدید و صمیمانه پای صحبت مردم نشست.

وی در این سفر از پروژه های شهرداری و مجتمع شبانه روزی چانف، راه مهند به کهیری و وضعیت آبرسانی به روستاهای بخش آهوران بازدید کرد.

محمد کرمی در بازدید از منطقه آهوران و در بین مردم این بخش گفت: تولید مسکن و اشتغال از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم است و پرورش دام یکی از اولویت های اشتغال در روستاهها و مناطق عشایری است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای واردات دام اعم از سبک و سنگین در استان وجود ندارد افزود: پرداخت تسهیلات و صدور مجوز برای واحدهای تولیدی تسهیل شده است و متقاضیان می توانند به جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند.

کرمی همچنین در بازدید از روند آبرسانی به روستاهای بخش آهوران گفت : جلسه بررسی مشکلات آب شرب نیکشهر روز شنبه به صورت ویژه در استانداری برگزارو مسئولین شهرستانی نیز به صورت ویدیو کنفرانس در این جلسه شرکت خواهند کرد

کرمی همچنین از مجتمع شبانه‌روزی و پروژه های شهرداری چانف بازدید و از مساعدت برای تجهیز مجتمع شبانه روزی و افزایش اعتبارات شهرداری خبر داد.

استاندار همچنین از محور مهند- کهیری بازدید کرد و گفت: با تزریق اعتبار لازم محور مهند کهیری زیر سازی و آسفالت می شود و بازگشایی ، زیرسازی و آسفالت این محور به شهرستان سرباز نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567433

مهمترین اخبار ایران و جهان: