نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 16:50

تامین زیر ساخت پروژه‌های مسکن ملی در اولویت تحویل

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر اهتمام ویژه شرکت‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین زیر ساخت‌های پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اولویت تحویل در شهر زنجان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه بررسی تأسیسات زیربنایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن ظهر امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان سید محمد شعاعی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اصغر اسماعیلی و مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب، توزیع نیروی برق و شرکت گاز استان زنجان در محل پروژه‌های نهضت ملی مسکن در محل کوی زنگان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در این جلسه ابراز کرد: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان  ۲هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان به متقاضیان واگذار می‌شود که پروژه یک هزار و ۲۹۶ واحدی m۶ جزو پروژه‌های در اولویت واگذاری است که باید زیر ساخت‌ها تأمین شود.

در ادامه اصغر اسماعیلی از مدیرعامل شرکت گاز استان، آب و برق خواست نسبت به تأمین زیر ساخت‌های پروژه یک هزار و ۲۹۶ واحدی m۶ اهتمام جدی را مدنظر قرار دهند تا متقاضیان هنگام سکونت مشکلی نداشته باشند.

وی افزود: در راستای تامین به‌موقع و سریع زیر ساخت‌ها برای پروژه‌های در اولویت تحویل دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان جلسات پیگیری در محل کارگاه پروژه‌ها ‌هر روز با برنامه‌ریزی برگزار می‌شود.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589677

مهمترین اخبار ایران و جهان: