نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 16:10

زمان برگزاری انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت:بیستمین دوره انتخابات کمیته های ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه ها در اسفند سال ۱۴۰۱ برگزار شده و انتخابات شورای مرکزی آن در خردادماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مهدی بادپا، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: انتخابات شورای ناظر بر نشریات دانشگاه ها هر ساله، در بستر سامانه جامع نشریات دانشجویی به صورت برخط و مطابق با شیوه نامه برگزاری انتخابات، برگزار می شود.

وی افزود: در انتخابات مذکور، بیش از ۵۰ دانشگاه در سامانه، فرایند انتخابات را آغاز و تاکنون ۴۰ دانشگاه انتخابات را به پایان رسانده اند.

بادپا ادامه داد: در بین این دانشگاه های شرکت کننده در این انتخابات، علاوه بر دانشگاه های دولتی، دانشگاه های فرهنگیان و پیام نور نیز حضور دارند.

وی بیان کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری و پس‌از بررسی مستندات، نتایج به همراه سهمیه های شرکت در انتخابات اعضای دانشجویی بیستمین دوره انتخابات کمیته های ناظر بر نشریات دانشجویی مشخص شد.

بادپا در پایان تصریح کرد: انتخابات اعضای دانشجویی شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی، خردادماه هر ساله توسط وزارت علوم در بستر سامانه جامع نشریات دانشگاهی برگزار می شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1197877

مهمترین اخبار ایران و جهان: