نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 09:29

موشک‌های نقطه زن خدمت به مردم در جنگ نرم استفاده شود

بیرجند_ معاون بسیج مساجد و محلات کشور تاکید کرد: در قالب شوراهای تحول محلات باید از موشک‌های نقطه زن خدمت در جنگ نرم استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بابا احمدی یکشنبه شب در جلسه تبیین تحقق محلات اسلامی که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران، ائمه جمعه و دیگر مسئولان شهرستان‌های استان برگزار شد، با تحلیل وضعیت گذشته و حال دشمن و نظام جمهوری اسلامی گفت: فرار از افغانستان و ترک عراق، شکست در سوریه، لبنان و یمن وضعیت فعلی دشمنی است که روزی به ساقط کردن هواپیمایی مسافربری ایران افتخار می‌کرد و به فرمانده خود برای انجام این کار مدال می‌داد.

وی با بیان این که امروز به برکت خون شهدا، ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار در آب‌های خلیج فارس پهباد آمریکا را ساقط می‌کند، افزود: قایق‌های بسیج امروز تا پنج مایلی ناوهای آمریکای حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی‌های حزب الله لبنان و حماس گفت: دشمن در دریا، هوا و در جنگ‌های نیابتی با شکست مواجه شده است و موشک باران عین الاسد با عبور موشک‌ها از سه لایه دفاعی وضعیت آشفته‌ای را برای دشمن به وجود آورده است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنی که در مجامع بین‌المللی به دنبال انزوای ایران بود، امروز خودش منزوی شده و موازنه قدرت به نفع ایران تغییر کرده است.

معاون بسیج مساجد و محلات کشور اظهار کرد: دشمنی که می‌خواست با تحریم نگذارد که ما یک قطره نفت صادر کنیم به دنبال نفوذ استکباری_ صهیونیستی با رمز مهسا است تا از درون و برون شرایط سقوط نظام را فراهم کند.

سردار بابا احمدی با اشاره به این سخن امام (ره) که "حفظ نظام از اوجب واجبات است"، تصریح کرد: دشمن با ایجاد جنگ علمی در مدارس و دانشگاه‌ها دنبال انحراف در آرمان‌های انقلاب است اما علم نظام جمهوری اسلامی را که جای رسانده که از نیاز به سیم خاردار در دوران دفاع مقدس، امروز به جای رسیده‌ایم که در شورای امنیت اعلام می‌شود که پهباد های ایران موازنه قدرت را در جنگ روسیه با اوکراین به هم زده است.

وی با اعلام این که دشمن معنویتی را که از ولایت می‌جوشد را هدف قرار داده است، گفت: دشمن در صدد است با جنگ نرم جامعه ما را دوقطبی و چند قطبی کند و این فکر را در جامعه جا بیندازد که موفقیت‌های دولت سیزدهم، مطالبه‌ها و در خواست‌های مردم در کف خیابان بوده است.

وی متذکر شد که ایجاد نا امیدی در جوانان و نوجوانان را باید با خدمت و جهاد تبیین از بین ببریم و دشمن با اسلام ناب محمدی (ص) و نظام جمهوری اسلامی کار دارد.

وی با یاد آوری این که رهبر معظم انقلاب خواستار ایجاد پنج هزار قرارگاه محله اسلامی شده‌اند، تصریح کرد: با مرکزیت مسجد و محوریت ائمه جمعه و بهره‌گیری از شبکه امامت باید با حضور نخبگان و متنفذان هر محله شورای برای احصای نظام مسائل محلات تشکیل شود.

وی با بیان این که برای انجام این کار از همه ظرفیت‌های مردمی و دولتی باید بهره گرفته شود، خاطر نشان کرد: از ۶۵ هزار مسجد تشییع، ۳۹ هزار تعطیل است و حدود ۲۸ هزار مسجد در کشور فعال است و ۱۱۷ پایگاه مقاومت بسیج در این مساجد وجود دارد که قرار است با تصمیم فرماندهان سپاه و بسیج به خانه عالم تبدیل شوند و کارهای مربوط به بسیج در داخل مساجد انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1229133

مهمترین اخبار ایران و جهان: