نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 16:53

باید زمینه مطالبه‌گری صحیح توسط رسانه‌ها فراهم شود

فرماندار شهرستان برخوار گفت: رسانه‌ها نقش پررنگ و به سزایی در تبیین مسائل دارند که باید زمینه مطالبه‌گری صحیح توسط رسانه‌ها فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از برخوار، محمدرضا قربانی فرماندار شهرستان برخوار ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان با تاکید بر اطلاع‌رسانی دقیق موضوعات مختلف  اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی اصحاب رسانه و خبرنگاران مطالبه‌گری است و باید زمینه‌های آن در شهرستان فراهم شود که مطالبه‌گری از راه صحیح توسط رسانه‌ها انجام گیرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها چشم و گوش مسؤولان هستند و در واقع به آنها قدرت تحلیل می‌دهند، افزود: به همین خاطر ضروری است که مسؤولان نیز ضمن درک اهمیت مقوله رسانه، در راستای جلوگیری از سیاه‌نمایی دشمنان، نسبت به اطلاع‌رسانی برنامه‌های خود در رسانه‌ها اهتمام داشته باشند.

قربانی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نقش پررنگ و به سزایی در تبیین مسائل دارند و اصحاب رسانه با درک این موضوع باید بدانند که وظیفه سنگینی بر گردن آن‌ها نهاده شده است.

گفتنی است در این نشست، اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان برخوار مسائل و دغدغه‌های خود در حوزه‌های مختلف رسانه‌ای شهرستان را بیان کردند.

پایان پیام/ 63132/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1266377

مهمترین اخبار ایران و جهان: