نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 16:49

راه‌اندازی درگاه اداره مدیریت بحران و کمیته سیما و منظر شهری

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان گفت: درگاه اداره مدیریت بحران و کمیته سیما و منظر شهری پورتال شهرداری همدان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان جواد مختاری اظهار کرد: در پی درخواست و پیگیری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری و اداره مدیریت بحران مبنی بر لزوم اطلاع‌رسانی، شفافیت و ارتباط الکترونیکی با شهروندان درگاه کمیته سیما و منظر شهری و مدیریت بحران از اردیبهشت توسط کارشناسان حوزه وب و پورتال سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات راه‌اندازی و در دسترس عموم قرار گرفت.

وی افزود: پورتال شهرداری همدان دارای ۲۸ زیرپورتال و ۲۱ درگاه الکترونیکی است که تمام اخبار، اقدامات، اطلاعیه‌ها، گزارش‌ها و... برای اطلاع رسانی به شهروندان توسط کارشناسان معاونت‌ها، سازمان‌ها و ادارات تابعه شهرداری همدان در لحظه درج می‌شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان تصریح کرد : سامانه شهرداری الکترونیک، سامانه شفافیت، سامانه اطلاع رسانی مزایدات و مناقصات، میز خدمت، درگاه خبری شهرداری و ارتباط پورتال با سایر سامانه های شهرداری همدان از دیگر امکانات ایجاد شده در این پورتال است.

وی از عموم شهروندان درخواست کرد ضمن بازدید از پورتال شهرداری همدان به آدرس Hamedan.ir و استفاده از امکانات غیرحضوری و الکترونیکی آن به عنوان تنها رسانه رسمی و تحت وب شهرداری همدان، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص عملکرد شهرداری ثبت کنند.

پایان پیام/ 89001/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1238133

مهمترین اخبار ایران و جهان: