نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 14:02

6 واحد متخلف سرو قلیان در ایلام پلمب شد

دادستان ایلام از پلمب ۶ واحد سرو قلیان و کشف و ضبط تعداد ۱۸۴ عدد قلیان در شهر ایلام و در راستای پیگیری مطالبات مردم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام روز چهارشنبه در جمع رسانه‌های استان گفت: در راستای پیگیری مطالبات مردمی در خصوص برخورد با واحدهای سرو قلیلان، به دستور مقام قضا ۶ واحد قلیانی پلمب و  تعداد ۱۸۴ عدد قلیان نیز ضبط شد و یک نفر هم به اتهام دایر کردن مرکز فساد و فحشا در شهر ایلام تحت نظر قرار گرفته است.

وی افزود: باتوجه به دغدغه مردم در زمینه فعالیت قلیانی های غیر مجاز در سطح شهر ایلام و رفتارهای نامتعارف و غیرقانونی که در این قلیانی‌ها صورت می‌گیرد، دادستانی در راستای توجه به مطالبات و خواسته‌های مردم و اجرای قانون، اقدام به پلمب این مراکز کرده است.

دادستان ایلام ادامه داد: دستگاه قضای استان در خصوص که دغدغه‌های جدی مردم و همچنین مواردی که با امنیت جامعه و مردم در ارتباط باشد هیچ مماشاتی با متخلفین نخواهد داشت و برابر قانون اشد مجازات را برای متخلفان و هنجارشکنان در نظر خواهد گرفت.

بخشنده اظهار کرد: دادستانی تذکرهای لازم و جدی را در مورد تخلفات واحدهای مختلف صنفی گزارش شده ابلاغ می کند که در صورت رعایت نکردن موارد ذکر شده از سوی این واحدها، به دستور دادستانی با آنها برخورد قانونی مقتضی به عمل خواهد آمد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1252577

مهمترین اخبار ایران و جهان: