نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 19:09

اولین لیگ کشوری دانشجو معلمان کشور کلید خورد

اردبیل- با حضور دانشجو معلمان سراسر کشور اولین لیگ کشوری دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کشور در اردبیل کلید خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین که عصر پنجشنبه در سالن رضازاده اردبیل شروع شد، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با اشاره به حضور دانشجو معلمان دختر در رشته والیبال از ۲۴ استان کشور اظهار کرد: این لیگ کشوری در ۲ رشته والیبال دختران و فوتسال پسران از ۱۷ تا ۳۰ خرداد ماه در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

حسین محسنی با اشاره به قابلیت‌های ورزشی استان اردبیل تصریح کرد: ۷۰۰ دانشجو معلم در این لیگ شرکت کردند که امیدواریم بتوانیم مسابقاتی را در فضای آزاد برگزار و شاهد رقابت‌های پرافتخار، با آرامش و متانت باشیم.

وی با بیان اینکه برای اجرای این لیگ کشوری برنامه ریزی‌های منسجمی از چند ماه پیش آغاز شده بود، گفت: اردبیل مهد عرفان و خاستگاه تشیع توانسته ورزشکاران بسیاری را به عرصه کشوری معرفی کند و امروز افتخار میزبانی از دانشجو معلمان دختر و پسر را در این استان داریم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل افزود: از ۱۸ تا ۲۲ خرداد لیگ والیبال دختران دانشجو و ۲۳ تا ۳۰ خرداد نیز لیگ فوتسال پسران در اردبیل برگزار خواهد شد.

محسنی برگزاری این رویداد ورزشی را در ارتقای سلامت جسمی و روحی دانشجو معلمان مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: لیگ کشوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور در راستای کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره یک هزار و ۲۰۰ دانشجو معلم شهید سراسر کشور اضافه کرد: امروز در سایه سار ایثار شهدا، کشور ایران در بالاترین مرتبه از اقتدار و صلابت در مجامع بین‌المللی و جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین لیگ کشوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور امروز در اردبیل و با برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی در سالن رضازاده اردبیل آغاز شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1271533

مهمترین اخبار ایران و جهان: