نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 20:23

جمعیت هلال احمر پرچمدار خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است

سنندج- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: جمعیت هلال احمر پرچمدار خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است و انتظار داریم دامنه خدمات این جمعیت در کردستان گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در دیدار معاون جوانان جمعیت هلال احمر کشور در سنندج اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان در استان‌هایی مانند کردستان اجر مضاعفی دارند.

وی افزود: کردستان به واسطه مشکلات و کاستی‌های مانده از گذشته نیازمند نگاه ویژه است و با توجه به اینکه بخشی از جمعیت استان زیرپوشش نهادهای حمایتی هستند، هلال احمر می‌تواند در این راستا کمک کننده باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی اظهار داشت: خدمت داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر بدون منت بوده و در محضر خداوند بزرگ بسیار ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: نافع‌ترین مردم کسی است که منفعتش به مردم برسد و در این راستا جمعیت هلال احمر پرچمدار خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است.

به گفته وی، خدمت باید بی‌منت، مفید و تأثیرگذار باشد خوشبختانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این خصوصیت را در کشور و استان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: نیروهای امدادگر و داوطلبان هلال احمر کار سخت و در عین حال مقدسی را انتخاب کرده‌اند و باید به خود ببالند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: هلال احمر دستگاهی بدون حاشیه، پرکار و زحمتکش است که خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهد و در راه این خدمت همه اقشار را بدون توجه به زبان، قومیت، دین و مذهب در نظر دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1211977

مهمترین اخبار ایران و جهان: