نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 09:16

شرکت راه‌آهن برای دسترسی آب منطقه‌ای به خرجی سد اقدام کند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز ضمن بازدید از روند بازگشایی جاده کرج-چالوس، گفت: به مسؤولان شرکت راه آهن دستور داده است تا زمینه بهره گیری از تجهیرات این مجموعه برای تسهیل دسترسی آب منطقه ای به خروجی سد کرج را فراهم کنند‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، صبح امروز «۲۱ خرداد ماه»، با حضور در برخی مناطق سیل زده جاده کرج - چالوس در جریان روند پاکسازی و خدمات رسانی قرار گرفت و دستوراتی را برای تسهیل بازگشایی مسیرها صادر کرد.

این بازدید که با حضور معاونین دادستان کرج همراه بود به منظور بررسی روند امدادرسانی و بازگشایی مسیر در دستورکار قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید به تشریح شرایط ایجاد شده پس از بارندگی شدید روز پنج شنبه اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم بالای بارش، متاسفانه در برخی مناطق استان شاهد وقوع سیلاب بودیم که خسارات جانی و مالی برای شهروندان را در پی داشت.

داستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، اظهار کرد: از همان ساعات اولیه با دستور رئیس کل دادگستری استان، نظارت ویژه بر عملکرد دستگاه‌های امدادرسان آغاز و دستورات لازم برای رفع موانع و همچنین تسریع در امر خدمات رسانی به شهروندان صادر شد.

مددی تصریح کرد: به مسؤولان شرکت راه آهن دستور داده است تا زمینه بهره گیری از تجهیرات این مجموعه برای تسهیل دسترسی آب منطقه ای به خروجی سد کرج را فراهم کنند‌.

وی‌ بیان کرد: با توجه به همدلی موجود در استان، امیدواریم به زودی مسیرها با تلاش عوامل راهداری و دستگاه‌های متولی، مسیر بازگشایی و زندگی مردم به حالت عادی برگردد.

پایان پیام/

 

 

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1276777

مهمترین اخبار ایران و جهان: