نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 18:13

اعزام ۸۸۰ نفر از شاهرود به مراسم سالگرد ارتحال امام

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اعزام ۸۸۰ نفر به مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ سیدحسین میرکریمی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود عصر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان، با گرامیداشت ایام دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر و با اشاره به برنامه‌های سپاه و بسیج در این روزها، اظهار کرد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سوم خرداد به میزبانی گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، محفل انس و مودت فرماندهان یگان‌های نظامی و انتظامی شهرستان، رژه موتورسواری نیروهای مسلح و گلباران گلزار شهدا از برنامه‌های مهم اجرایی در این ایام است.

وی با اشاره به سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و اجرای برنامه‌ها در شهرستان شاهرود، افزود: فضاسازی محیطی و پذیرایی از زائران امام راحل در شهرستان از جمله برنامه‌هایی است که باید با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مردمی اجرا شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اعزام ۸۸۰ نفر به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، گفت: امسال با توجه به سهمیه این شهرستان، ۲۰ دستگاه تخصیص یافته که ثبت‌نام برای اعزام رایگان است و باید برای پشتیبانی از این کاروان دستگاه‌های اجرایی کمک کنند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/74036/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1231077

مهمترین اخبار ایران و جهان: