نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 18:43

اولین گام تسهیل سفرهای اربعین توسط مسئولین استان مرکزی انجام شد

اراک- بررسی آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی منتهی به شهر مهران با حضور اعضای ستاد اربعین دو استان مرکزی و ایلام برای ارائه خدمات حداکثری به زائران اباعبدالله الحسین(ع)انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر چهارشنبه آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی منتهی به شهر مهران با حضور معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداران مرکزی و ایلام و اعضای ستاد اربعین دو استان جهت ارائه خدمات حداکثری به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام جهت عبور از مرز مهران انجام شد.

بهنام نظری در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اربعین حسینی ندای حب الحسین یجمعنا را در سراسر عالم طنین انداز کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی افزود: به حق باشکوهی این حرکت اربعین حسینی برگرفته از عنایات و توجهات خاصه حضرت سیدالشهدا (ع) و مجاهدت‌ها و تلاش‌های همه عوامل این حرکت عظیم هم در کشور عراق و هم در ایران است.

وی ادامه داد: به فضل الهی و در سایه عنایت‌ها و توجهات خاصه حضرت مهدی (عج) اربعین حسینی گامی بلند در راستای برپایی ظهور است.

نظری خاطر نشان کرد: قطعاً در آینده‌ای نزدیک این حرکت جهانی زمینه‌های حاکمیت مستضعفین و رهایی کامل بشریت از سلطه استکبار و استعمار جهانی را رقم خواهد زد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1203177

مهمترین اخبار ایران و جهان: