نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 15:51

کاهش آسیب‌های اجتماعی باید دغدغه همه مسئولان باشد

اردبیل- معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی باید دغدغه تمام مدیران باشد و هر فردی که این دغدغه را نداشته باشد، شایستگی مدیریت ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال آفاقی ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با انتقاد از عدم مسئولیت پذیری برخی از مدیران اظهار کرد: مدیران دغدغه مند باید صیانت و حمایت شوند.

وی با انتقاد تضییع حقوق عامه از حیث ترک فعل در بخش‌های مختلف مدیریتی را غیر قابل گذشت و مستحق شدیدترین برخوردهای قانونی دانست و خاطرنشان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی باید دغدغه تمام مدیران باشد و هر فردی که فاقد این دغدغه است شایستگی مدیریت در هیچ بخشی را ندارد.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با تاکید بر ضرورت صیانت و حمایت از مدیران دلسوز به سرنوشت مردم و جامعه افزود: دستگاه قضائی به عنوان یکی از متولیان پیشگیری با جدیت به دنبال شناسایی خاستگاه‌های جرایم و پیشگیری از آسیب هاست.

آفاقی امر خطیر پیشگیری را امری فراقوه ای دانست و بر ضرورت مشارکت آحاد مردم و تمام قوا در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

در این جلسه که با محوریت حمایت‌های مالی از توسعه ورزش در اردبیل و جلب مشارکت خیرین برای حمایت مالی از ورزشکاران به ویژه نوجوانان و جوانان مناطق کم برخوردار در محل دادگستری برگزار شد، بر ضرورت تشکیل مجمع خیرین ورزشی و جلب مشارکت واحدهای تولیدی به عنوان حامیان ورزشی قهرمانان تاکید شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1268533

مهمترین اخبار ایران و جهان: