نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 15:20

سند اقدام تبلیغی خراسان جنوبی تدوین می‌شود

بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: طی چند ماه آینده سند اقدام تبلیغی خراسان جنوبی تدوین می‌شود.

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی صبح یکشنبه در دیدار مدیران ادارات تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی و نمایندگی‌های فرهنگی تبلیغی خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: خود را موظف می‌دانیم در اجرای برنامه‌ها و عملیات‌های خود تقویت اراده‌های مردمی و تقویت جبهه جوان مؤمن انقلابی در برابر طواغیت زمان را با استفاده از همه ظرفیت‌های درون سازمانی مد نظر داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه حرکت‌های جدید فرهنگی باید دقیق، عمیق، سریع، خلاق و جهادی پیگیری شود، بیان کرد: برنامه ما بر این است که تبلیغ به صورت مردمی درآید و در واقع در جهاد تبیین هر خانواده یک سنگر شود.

حجت‌الاسلام سالاری مکی ادامه داد: همه آحاد مردم باید زیر چتر جهاد تبیین و برنامه‌های فرهنگی قرار گیرند و مخاطب ما فقط اقشار خاص و به صورت محدود نباشد.

وی با اشاره به اینکه اگر اضلاعی از جامعه به سراغ ما نمی آیند ما باید به سمت آن‌ها برویم، گفت: هر چند مجموعه‌های فرهنگی با محدودیت‌هایی چون نیرو و بودجه و.. رو به رو هستند ولی باور ما بر این است که کار برای خدا برکت آور خواهد بود و خستگی اور نخواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تبیین تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع جهاد تبیین گفت: باید با حرکت‌های جهادی خلاقانه و استفاده از ظرفیت‌های پنهان نوجوانان و جوانان را همراه سازیم.

حجت‌الاسلام سالاری مکی یادآور شد: در چند ماه آینده تدوین سند اقدام تبلیغی خراسان جنوبی را خواهیم داشت و با رهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان حرکت‌های فرهنگی کارآمد و خلاق را رقم خواهیم زد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1194377

مهمترین اخبار ایران و جهان: