نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 18:33

حاج صفی: از تورنمنت کافا می‌توانیم قهرمانی در جام ملت‌ها را آغاز کنیم/ کادر فنی نشان داد بین تیم‌های لیگ برتر فرقی نگذاشته است

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تورنمنت کافا شرایط خوبی برای آماده سازی تیم ملی است و می توانیم از این مسابقات قهرمانی در جام ملت ها را آغاز کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزرای فارس، احسان حاج صفی در خصوص مینی کمپ تیم ملی فوتبال اظهار داشت: یک کمپ 4 روزه را درپیش داریم و در این اردو بازیکنان جدیدی را داریم که به اردوی تیم ملی دعوت شدند که امیدوارم سالیان سال در کنار تیم ملی باشند و با پیراهن تیم ملی برای این کشور افتخار آفرینی کنند. 

وی درباره تورنمنت کافا هم گفت: تورنمنت بدی نیست و فکر می‌کنم تورنمنت خوبی را داشته باشیم چرا که تیم های خوبی مانند عمان و ازبکستان حضور دارند که شرایط خوبی برای تیم ملی است تا آماده سازی خوبی برای جام ملت ها باشد و امیدوارم استارت قهرمانی تیم ملی را آن جا بزنیم و در ادامه هم در جام ملت های آسیا قهرمان شویم. 

کاپیتان تیم ملی با اشاره به فصل درخشان خود در تیم باشگاهیش عنوان کرد: خداراشکر بعد از جام جهانی که وارد باشگاه شدم شرایط خیلی خوبی داشتم و از این بابت خیلی خوشحالم، در حال حاضر هم در خدمت تیم ملی هستم و هرچه کادر فنی تیم ملی صلاح بداند آن را انجام خواهم داد و اگر کادرفنی صلاح بداند بازی کنم، بازی خواهم کرد و تمام سعی خودم را خواهم کرد تا بهترین عملکرد خودم را داشته باشم. 

حاج صفی در پایان در خصوص توجه کادر فنی تیم ملی به لیگ برتر گفت: این نشان می‌دهد که کادر فنی لیگ را در نظر دارد و همه بازی ها را نگاه می کنند و به نظر من فرقی بین تیم های صدر جدول و پایین جدول نگذاشتند. به نظر من هم هر بازیکنی عملکرد بهتری داشته و توانسته نمره مثبت بیشتری را کسب کند به اردوی تمی ملی دعوت شده است و امیدوارم سال ها در کنار تیم ملی حضور داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1261577

مهمترین اخبار ایران و جهان: