نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 18:09

مجوز ایجاد آکادمی هندبال به خراسان شمالی اعطا می‌شود

بجنورد- رئیس فدراسیون هندبال گفت: فدراسیون آمادگی اعطای مجوز برای ایجاد آکادمی هندبال خراسان شمالی در ۲ بخش بانوان و آقایان را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاکدل در مجمع انتخاباتی هیأت هندبال خراسان شمالی که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: فعال شدن آکادمی هندبال در استان‌های توانمند ورزشی نیز برای پرورش استعدادهای جدید در دستور کار است.

رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: فدراسیون آمادگی اعطای مجوز برای ایجاد آکادمی هندبال خراسان شمالی در ۲ بخش بانوان و پسران را دارد.

وی افزود: گرچه تشکیل آکادمی در خراسان شمالی تأثیر بسزایی در رونق و توسعه هندبال این منطقه دارد اما هیأت هندبال باید فعال سازی این رشته ورزشی در سایر شهرستان‌های استان را نیز در دستورکار قرار دهد.

پاکدل با اشاره به توانمندی بانوان در رشته هندبال، خاطرنشان کرد: کسب ۲ نشان آسیایی بعد از انقلاب اسلامی و راه یافتن تیم هندبال نوجوانان دختر به یک هشتم نهایی مسابقات جهانی نشان از آن دارد که این قشر توانمندی ویژه ای در هندبال دارد.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم نوجوانان دختر ایران برای اولین بار حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را تجربه کردند که این امر مقدمه‌ای برای کسب افتخارات بیشتر بانوان در هندبال خواهد بود.

در پایان این نشست سمیه ریحانی با کسب ۱۲ رأی از ۱۳ رأی ممکن به مدت ۴ سال به سمت ریاست هیأت هندبال خراسان شمالی منصوب شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1219133

مهمترین اخبار ایران و جهان: