نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 13:13

لیبرمن: نمی‌توانیم حزب‌الله دیگری را در جنوب «اسرائیل» تحمل کنیم

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با بیان اینکه نمی توان در میان دوره‌های تکرارشونده جنگ زندگی کرد، گفت: ما نمی توانیم شاهد قدرت گرفتن حزب الله دیگری در جنوب «اسرائیل» باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به تن دادن این رژیم به برقراری آتش‌بس در نوار غزه واکنش نشان داد.

«آویگدور لیبرمن» با اشاره به برقراری آتش‌بس در غزه بین تل‌آویو و گروه‌های مقاومت فلسطین گفت: نمی‌توان در میان دوره‌های تکرار شونده جنگ زندگی کرد.

لبیرمن همچنین با اشاره به قدرت‌نمایی گروه‌های مقاومت فلسطین در عملیات «انتقام آزادگان» تصریح کرد: ما نمی‌توانیم حزب‌الله دیگری را در جنوب اسرائیل تحمل کنیم.

اظهارات وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در حالی است که «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پس از توقف حمله نظامی به غزه، آغاز عملیات نظامی علیه گروه‌های فلسطینی را در کرانه باختری خواستار شد.

بن گویر در دیدار با اعضای حزب «قدرت یهودی» تصریح کرد: اکنون خواسته ما آغاز عملیات نظامی در کرانه باختری و ترور فلسطینیان در این منطقه است.

گفتنی است رژیم صهیونیستی، از بامداد سه‌شنبه گذشته، حملات خود به نوار غزه را آغاز کرد و طی این حملات بیش از ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک و ۴ زن به شهادت رسیدند و بیش از ۱۹۰ فلسطینی هم زخمی شدند. این در حالی است که شنبه شب منابع منطقه‌ای اعلام کردند که توافق آتش بس میان طرف‌های فلسطینی و صهیونیستی آغاز شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1211033

مهمترین اخبار ایران و جهان: