نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 11:40

تبیین برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در ایلام

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در ایلام خبر داد.

حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام صبح امروز در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در سال جاری برای سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در ایلام برنامه هایی تدوین شده است.

وی افزود: بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری جبهه اعتراضی علیه حکومت پهلوی و سرنگونی طاغوت به یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های تاریخ و به ویژه قرن بیستم تبدیل شدند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام تصریح کرد: ابعاد مختلف این شخصیت کم نظیر همچنان ناشناخته باقی مانده و نتواسته ایم وی را به خصوص برای نسل جدید معرفی و تبیین کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های تدوین شده برای سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) بیان کرد: غبارروبی مزار شهدا، سیاه پوش کردن بازار و ادارات، برگزاری محافل انس با قرآن به ویژه در مناطق محروم و حاشیه شهرها، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، اعزام یک هزار نفر از مردم استان به حرم مطهر امام راحل (ره)، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و نمایشگاه کتاب آثار امام خمینی (ره)، برگزاری و اعزام تیم‌های مختلف ورزشی، اجرای برنامه با عنوان جوانان و امام وی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام است.

حجت الاسلام چراغی پور در پایان گفت: تبلیغ سیره رفتاری و عملی، تبیین جایگاه زنان در جامعه از دیدگاه امام راحل، رابطه بین دین، سیاست و اقتصاد از منظر بنیانگذار نظام اسلامی، جلوگیری از هویت زدایی ضد انقلاب، ممانعت از کمرنگ شدن یاد امام و تحریف شخصیت ایشان از رویکرد‌های مراسمات امسال است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1233077

مهمترین اخبار ایران و جهان: