نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 16:12

ثبت نام ۱۵۰۰ دانشجوی دختر در ششمین المپیاد ورزش های همگانی

اراک-رئیس دانشگاه صنعتی اراک گفت: یک هزار و ۵۰۰ دانشجوی دختر از سراسر کشور برای شرکت در ششمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی گودرزی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در اراک اظهار کرد: شمشین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر سراسر کشور تیرماه امسال به میزبانی دانشگاه صنعتی این شهر برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه صنعتی اراک افزود: برگزاری ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر کشور به میزبانی اراک، سال گذشته توسط دانشگاه صنعتی و دانشگاه اراک به صورت مشترک به سازمان امور دانشجویی ارائه شد و پس از بازدیدهای انجام شده با برگزاری این المپیاد در دانشگاه صنعتی اراک موافقت شد.

وی ادامه داد: یک هزار و ۵۰۰ دانشجوی دختر از سراسر کشور برای شرکت در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند و تمام ظرفیت‌های دانشگاه صنعتی اراک برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مسابقات به کار گرفته می‌شود.

ثبت نام ۱۵۰۰ دانشجوی دختر در ششمین المپیاد ورزش های همگانی

گودرزی اضافه کرد: المپیادهای ورزشی با ورزش‌های قهرمانی تفاوت دارد و استقبال در این سری از مسابقات به مراتب بیشتر از تورنمنت‌های قهرمانی است.

وی بیان کرد: ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر سراسر کشور از بیست و یکم تا بیست و پنجم تیر ماه به مدت پنج روز در شهرستان اراک برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه صنعتی اراک تأکید کرد: انتقال آداب، رسوم و فرهنگ این منطقه به سراسر کشور از اهداف برگزاری ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر سراسر کشور در شهرستان اراک بوده و پیوست فرهنگی نیز برای این مسابقات تهیه شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

ثبت نام ۱۵۰۰ دانشجوی دختر در ششمین المپیاد ورزش های همگانی

وی خاطر نشان کرد: برنامه میزبانی این دوره از مسابقات در دانشگاه صنعتی این شهرستان از تابستان سال گذشته آغاز و کمیته‌های برگزاری آن نیز مشخص شده است.

در پایان این نشست از آرم و پوستر ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر سراسر کشور در اراک رونمایی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1282977

مهمترین اخبار ایران و جهان: