نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 14:02

آقای خاص در سکوت برای گرگ‌ها یار جمع می‌کند

تیم رم بدون سرو صدا در حال تقویت خود برای رقابت‌های فصل آینده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه رم پس از عقد قرارداد با ستاره تیم لیون، دومین بازیکن خود را هم از آلمان آورده و در اندیشه جذب مهاجم وستهام است.

پس از گزارش اخیر روزنامه کوریره دلو اسپورت مبنی بر پاسخ منفی «ژوزه مورینیو» سرمربی تیم رم به پیشنهاد سنگین تیم‌های عربستان سعودی و عزم او برای ماندن در جمع گرگ‌های پایتخت ایتالیا، حالا آقای خاص در حال تقویت تیم خود برای حضور قدرتمند در فصل آینده است.

تیم رم در فصل گذشته سری آ ایتالیا جایگاهی بهتر از ششمی کسب نکرد و در فینال لیگ اروپا هم مغلوب سویا شد. با این حال، جالوروسی در فصل آینده لیگ اروپا حضور خواهد شد.

رمی‌ها پس از رونمایی از «حسام عوار» اولین خرید تابستانی خود از تیم لیون، با «اِوان اندیکا» دیگر بازیکن فرانسوی به توافق رسیدند. اندیکا ۲۳ ساله در پست مدافع مرکزی و در تیم آینتراخت فرانکفورت توپ می‌زند.

رسانه‌ها می‌گویند اندیکا پیشنهادهایی از میلان و بارسلونا نیز دریافت کرده بود اما ترجیح داد پیراهن رم را بر تن کند و قرار است تا ساعات آینده در آزمایش‌های پزشکی این باشگاه شرکت کند.

شبکه ایتالیایی اسکای اسپورت همچنین خبر داده «تیاگو پینتو» مدیر ورزشی باشگاه رم به لندن سفر کرده تا باب مذاکره با «جان‌لوکا اسکاماکا» مهاجم ایتالیایی تیم وستهام را باز کند.


عوار، اندیکا و اسکاماکا

اسکاماکا ۲۴ ساله پس از درخشش در تیم ساسولو، فصل گذشته راهی تیم لندنی اما نتوانست نمایش خود در ایتالیا را در انگلیس تکرار کند.

مورینیو که پیشتر بارها از سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه رم و عدم تخصیص منابع مالی برای خرید بازیکنان جدید و باکیفیت انتقاد کرده بود، به نظر می‌رسد موفق شده نظر مثبت سران این باشگاه در این خصوص را جلب کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1282833

مهمترین اخبار ایران و جهان: