نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 11:17

۳سارق و مالخر در شاهرود دستگیر شدند/ اعتراف به ۱۱۴ فقره سرقت

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سه مالخر و سارق در شاهرود خبر داد و گفت: این افراد به ۱۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در گفتگو با خبرنگاران همزمان با صبح دوشنبه و به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به دستگیری سه سارق و مالخر، ابراز کرد: در پی وقوع چند سرقت سیم و کابل، لوازم ساختمانی و… از ساختمان‌های در دست ساخت شاهرود مأموران پلیس آگاهی تیم تخصصی مراقبت و پیگیری را ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه کار پلیسی برای شناسایی سارق صورت گرفت، افزود: با انجام عملیات پلیسی در نهایت هویت دو سارق برای پلیس محرز شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اقدام به دستگیری این دو سارق خبر داد و تاکید داشت: دو سارق در مجموع به ۱۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند تا دستگیری مالخر آنها نیز در دستور کار پلیس قرار بگیرد.

موقوفه‌ای ارزش اقلام سرقتی این سارقان را سه میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: تعدادی از این وسایل پس از شناسایی مالکان، تحویل صاحبان کالا و اقلام شدند.

وی همچنین از توقیف دومین خودرو به علت بدحجابی در شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: راننده این خودرو که دو مرحله تذکر کشف حجاب دریافت کرده بود، در آخر توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و راهور دامغان در پارکینگ محل سکونت با نصب قفل چرخ توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: این دومین خودرویی است که در شهرستان دامغان به دلیل کشف حجاب در پارکینگ منزل مالک با قفل چرخ توقیف شد

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327333

مهمترین اخبار ایران و جهان: