نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 22:32

مسابقات کاراته قهرمانی بسیج استان قزوین برگزار می‌شود

قزوین- مسئول تربیت بدنی و ورزش سپاه استان قزوین از برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی بسیج استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عطا باجلان درخصوص برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی بسیج استان قزوین، اظهار کرد: به منظور شناسایی استعدادهای رشته کاراته استان و عضویت در تیم باشگاه مقاومت و اعزام به مسابقات کشوری تیرماه ۱۴۰۲، یک دوره مسابقات انفرادی در رده کومیته و کاتا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط برگزاری مسابقات گفت: مسابقات بر اساس آخرین قوانین و مقررات فدراسیون جهانی کاراته در رشته‌های کومیته انفرادی و کاتا در رده سنی جوانان متولدین ۱۳۸۵/۱/۱ تا ۱۳۸۶/۱۲/۲۹ برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: رده کمربند شرکت‌کنندگان قهوه‌ای و مشکی است و داشتن حکم فدراسیونی و مدارک شناسایی مانند شناسنامه و گواهی اشتغال عکسدار الزامی است ضمن اینکه اوزان کومیته (۵۰-، ۵۵-، ۶۱-،۶۸-، ۷۶- و ۷۶+) و یک رده کاتا انفرادی مجاز به شرکت در مسابقات هستند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران باید برای عضویت در تیم بسیجی فعال باشند، افزود: داشتن بیمه ورزشی معتبر طبق مقررات فدراسیون کاراته ج. ا. ایران، همراه داشتن کمربند و دستکش و تجهیزات ایمنی الزامی است.

مسئول تربیت بدنی و ورزش سپاه استان قزوین اعلام کرد: مسابقات بدون کوچینگ و تماشاچی برگزار می‌شود و به نفرات برتر هر وزن حکم قهرمانی اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این مسابقات باید تا سه‌شنبه ۳۰ خرداد مشخصات شامل نام و نام‌خانوادگی، تاریخ دقیق تولد، رده کمربند، وزن دقیق، کد ملی، نام پدر، شماره تلفن همراه، نام مربی، شهرستان، شناسه بسیجی را به پیتم رسان ایتا یا واتساپ شماره ۰۹۱۲۷۸۱۵۹۶۴ دبیر هیئت کاراته بسیج استان ارسال کنند.

باجلان در پایان عنوان کرد: مسابقه انتخابی دور اول با همکاری هیئت کاراته استان قزوین و به میزبانی تربیت بدنی سپاه استان قزوین واقع در سالن جنب استخر مدافعان حرم واقع در ابتدای شهرک کوثر خواهد بود و تمامی کاتا و کومیته کاران بسیجی می‌بایست با لباس و تجهیزات لازم جهت ثبت نام و وزن کشی و قرعه کشی رأس ساعت هشت صبح یکم تیر در محل حضور داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1293733

مهمترین اخبار ایران و جهان: