نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 23:36

سیل به ۱۷ روستای بیله‌سوار آسیب وارد کرد + فیلم و عکس

فرماندار بیله‌سوار از وقوع سیل دیگر در شهرستان بیله‌سوار خبر داد و گفت: ۱۷ روستا در جریان این سیل آسیب دیدند و همچنین راه برخی از روستاها در بخش مرکزی مسدود شده‌است.

صاحبعلی اضعری امشب درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: بارش تگرگ و باران در بخش مرکزی شهرستان بیله‌سوار سبب جاری شدن سیل از روستای انجیرلو شده و به سمت معابر عمومی مختلف جریان یافته که به سبب همین سیل به ۵۰ منزل مسکونی خسارت وارد شده است.

وی افزود: بارش تگرگ در شهرستان بیله‌سوار سبب شده به برخی خودروها و هم‌چنین منازل آسیب جدی وارد شود.

 

 

فرماندار بیله‌سوار تاکید کرد: سیل امروز مجدد به پل انجیرلو که پیش از این نیز تخریب شده بود، آسیب وارد کرد و همچنین جریان سیل از پل جهانخانملو نیز سر ریز شده که باتوجه به شدت سیل احتمال آسیب به این پل نیز زیاد است.

اصغری تصریح کرد: کلیه گروه‌های امداد و نجات در محل‌های وقوع سیل حضور دارند و از آمادگی کامل جهت مواجه با هرگونه حوادث طبیعی تجهیز شده‌اند.

وی از وقوع سیل در ۱۷ روستای شهرستان بیله‌سوار خبرداد و افزود: جریان سیل سبب شده ۱۷ روستا و شهر جعفرآباد دچار آسیب شوند و همچنین باعث مسدود شدن راه ارتباطی برخی روستاها در بخش قشلاق‌دشت این شهرستان شده‌است که عوامل راهداری در تلاش برای بازگشایی مسیرها هستند.

 

فرماندار بیله‌سوار عنوان کرد: درحال حاضر شرایط عادی در شهرستان گزارش شده و شدت سیل و باران فروکش کرده است و اعضای مدیریت بحران کماکان در محل های سیل زده حضور دارند.

وی درخصوص فوت یک خانم بر اثر صاعقه در شهرستان بیله‌سوار گفت: متاسفانه یک خانم در جریان بارش باران و صاعقه جان خود را از دست داده اما علت دقیق فوت این خانم نیازمند بررسی‌های کامل‌تری است.

پایان‌پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1293977

مهمترین اخبار ایران و جهان: