نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 09:59

درمان توریست های مالزیایی در زاهدان/ روند بهبود مناسب است

زاهدان- مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان گفت: روند بهبود توریست‌های حادثه دیده مالزی که در کشور پاکستان دچار سانحه تصادف شده و به میرجاوه اعزام شده بودند، مناسب است.

علیرضا جلالزایی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: یک زن و شوهر توریست، از کشور مالزی با موتور قصد ایرانگردی و اقامت یک هفته‌ای در سیستان و بلوچستان را داشتند که در مسیر رسیدن به ایران اسلامی و در کشور پاکستان دچار سانحه تصادف می‌شوند.

وی ادامه داد: در پی بروز این حادثه، پای یکی از توریست‌ها دچار شکستگی شده که پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با آمبولانس از طریق مرز میرجاوه وارد ایران شده و برای درمان به بیمارستان این شهرستان اعزام و پس از دریافت خدمات سرپایی، برای ادامه سیر درمان به زاهدان منتقل شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان ادامه داد: تمام هماهنگی‌ها و اقدامات لازم برای رسیدگی به وضعیت مصدوم این سانحه انجام شده و مشکلی از این منظر وجود ندارد.

جلالزایی ابراز امیدواری کرد که توریست‌های حادثه دیده پس از بهبودی و گردش در مناطق گردشگری این خطه از کشور، با خاطرات خوبی استان سیستان و بلوچستان را به مقصد کرمان، یزد، … و در نهایت کشورشان ترک کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1314333

مهمترین اخبار ایران و جهان: