نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 21:10

راه‌اندازی میز تصمیم مشترک با دستگاه قضایی استان هرمزگان

بندرعباس - استاندار هرمزگان بر راه‌اندازی میز تصمیم مشترک با دستگاه قضایی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی عصر شنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان و نشست مشترک با مسئولان قضایی هرمزگان، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، اظهارداشت: دستگاه قضایی استان چه در همکاری با دولت و چه در حوزه‌های تخصصی کارنامه بسیار موفقی را از خود بر جای گذاشته است و اقدامات انجام شده در حوزه قضا هم از گستردگی مناسبی برخوردار است و موضوعات بسیاری را در بر می‌گیرد و هم عمیق است و در آن سطحی‌نگری نشده است.

وی اقدامات دادگستری استان را کم‌نظیر دانست و با اشاره به کمک‌های دستگاه قضایی استان به دولت، افزود: در موضوعات مختلف چه در حوزه مناطق آزاد و چه در بحث تداخلاتی که در اراضی وجود داشت مانند بنادر، اموال تملیکی و مبارزه با قاچاق سوخت، دادگستری همواره، همراه ما بوده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، گفت: وحدتی که امروز بین سران قوای کشور وجود دارد، اولین ثمره و حاصلش خشنودی قلب نازنین امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب است و ما نیز تلاش می‌کنیم که رهروان خوبی در مسیر ترسیم شده‌ی انقلاب باشیم‌.

دوستی، ادامه داد: در جلسه‌ای که آیت الله رئیسی در دستگاه قضا خدمت مسئولان عالی قضایی بودند یکی از مسائلی که مطرح شد تشکیل کارگروه‌های مشترک بود که ما هم همین جا اعلام آمادگی می‌کنیم تا در موضوعات مختلف کارگروه‌های مشترک تشکیل دهیم.

وی عنوان‌کرد: ما با یک سری مسائل و مشکلات روبرو هستیم که بدون کمک دستگاه قضایی لاینحل مانده است و تمایل داریم این مسائل را در کارگروه‌های مشترک با دادگستری استان به اشتراک بگذاریم تا مشکلات مردم حل شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به تشکیل میز تصمیم در استان، اظهارداشت: گستردگی این میز محدود به تصمیمات درون دولتی و اگر بتوانیم میز تصمیمات دولتی را بین قوای مختلف مانند مجلس و قوه قضائیه بسط دهیم قطعاً ثمرات و نتایج بسیاری را به دنبال خواهد داشت چرا که معمولاً برخی تصمیم نگرفتن‌ها نیز از روی هوای نفس است و ما آمادگی داریم در همکاری‌های چند جانبه تصمیمات معطل را تعیین تکلیف کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1306377

مهمترین اخبار ایران و جهان: