نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 12:27

اصلاح رفتارهای پرانتقاد شهردار بجنورد نیاز به همگرایی جدی دارد

بجنورد- عضو شواری شهر بجنورد گفت: اصلاح رفتارها و عملکرد پر انتقاد شهرداری بجنورد نیازمند همگرایی تمامی اعضای شورای شهر است تا بتوان روزهای بهتری را برای مرکز خراسان شمالی ایجاد کرد.

یوسف مغروری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط نامناسب مالی در شهرداری بجنورد اظهار کرد: در کمیسیون برنامه بودجه به دلیل عدم شفافیت، تفریق بودجه سال گذشته و همچنین هزینه کرد سه ماهه نخست امسال رد و به شهرداری بجنورد بازگشت داده شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد همچنین با انتقاد از برخی پرداخت‌های مالی در شهرداری بجنورد گفت: با بررسی‌های انجام شده به‌کارگیری و پرداخت به شخصی صورت گرفته، در صورتی که فرد یاد شده هیچ‌گاه در محل خدمتی خود حاضر نبوده است.

وی افزود: در روزهایی که فشار اقتصادی زندگی برخی از کارکنان شهرداری بجنورد را با سختی همراه و آنها را مجبور به استفاده از وام‌های با درصدهای بالا کرده است، یک فرد با ویژه‌خواری تسهیلات قرض الحسنه دریافت داشته است.

مغروری همچنین ضمن ابراز تأسف نسبت به عدم همگرایی و هماهنگی اعضای شورای شهر بجنورد برای بهبود وضعیت اداره و مدیریت شهری مرکز خراسان شمالی گفت: آمارهای غیرواقعی در طرح‌های عمرانی همچون آسفالت معابر مناطق حاشیه شهر، سفرهای خارجی بدون مجوز از شورای شهر و همچنین تحمیل بار مالی این سفرها بر بودجه شهری و برخی موارد دیگر مالی و اداری باعث شده تا شاهد شرایط نامناسبی در شهرداری بجنورد باشیم.

وی در انتها از تلاش مضاعف برای بهبود این شرایط خبر داد و گفت: اصلاح رفتارها و عملکرد پر انتقاد و پر اشتباه شهرداری بجنورد نیاز به همگرایی تمامی اعضای شورای شهر دارد تا بتوان روزهای بهتری را برای مرکز خراسان شمالی در راستای خدمت رسانی به مردم ایجاد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1279933

مهمترین اخبار ایران و جهان: