نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 08:48

مجتمع قضایی ویژه خانواده در گرگان افتتاح می‌شود

دبیر ستاد گرامیداشت هفته قوه‌قضائیه گفت: به مناسبت این ایام حدود ۴۰ برنامه در استان برگزار می‌شود که راه‌اندازی مشاوران ویژه خانواده و افتتاح مجتمع ویژه خانواده در گرگان از جمله برنامه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس  احمد جعفری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  حدود ۴۰ برنامه مختلف در هفته قوه قضاییه در سطح استان گلستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این هفته بهره‌برداری از مجتمع ویژه خانواده در گرگان و آغاز به کار مشاوران ویژه خانواده در راستای کمک به سازش بین زوجین از جمله برنامه‌های این هفته است.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته قوه‌قضائیه استان با اشاره به یکم تا هفتم تیرماه با عنوان هفته قوه‌قضائیه خاطرنشان کرد: عطر افشانی مزار شهدا در امامزاده عبدالله(ع) گرگان با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان و کارکنان دستگاه قضایی استان در روز اول از هفته قوه‌قضائیه در استان گلستان انجام خواهد شد.

جعفری ادامه داد: حضور در مصلاهای نماز جمعه و بیان عملکرد روسای دادگستری در سطح شهرستان‌ها، حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی برای پاسخگویی به سوالات مردم، دیدار با علما و روحانیون، تقدیر از تلاشگران دستگاه قضایی که عملکرد آنها در بهبود کیفیت و سرعت رسیدگی به پرونده‌ها موثر بوده، برپایی میز خدمت، حضور در شهرک‌های صنعتی و ادامه تلاش برای کمک به احیای کارخانه‌های تعطیل از دیگر برنامه‌های این هفته است.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1301577

مهمترین اخبار ایران و جهان: