نیوز سیتی!
23 تیر 1402 - 11:49

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: مشکلات ما برای حضور در لیگ یک برطرف شد/ تا ۳ روز دیگر سرمربی تیم معرفی می‌شود

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اعلام کرد، مشکلات این تیم برای حضور در لیگ یک برطرف شده است و طی سه روز آینده سرمربی نفتی‌ها معرفی نیز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه نفت مسجدسلیمان، ابوذر شجاعی در گفت‌وگو با روابط عمومی این باشگاه، اظهار داشت: با حمایت‌های مدیران ارشد مناطق نفت خیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز، پیگیری‌های فرماندار و اعضای شورای تأمین مسجدسلیمان و همچنین نماینده مردم در مجلس و پس از رایزنی با وزارت نفت مشکلات حضور تیم فوتبال نفت در لیگ یک کشور برطرف شد.

 

شجاعی در ادامه خاطر نشان کرد: طی 72 ساعت آینده از میان پنج گزینه باسابقه سرمربی تیم معرفی خواهد شد. خوشبختانه مشکل تخصیص بودجه مناسب جهت حضور قدرتمندانه تیم نفت نیز برطرف شد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: همچنین با پیگیری‌های انجام شده مشکل ادامه حضور تیم امید نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر کشور نیز برطرف شد که جا دارد از همکاری مسئولان شرکت ملی و وزارت نفت نیز تشکر و قدردانی کنیم.

وی از صبر هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در این مدت نیز تشکر کرد و گفت: ان‌شاءالله با حضور و حمایت هواداران شاهد صعود مجدد تیم محبوب نفت بختیاری به لیگ برتر باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1357977

مهمترین اخبار ایران و جهان: