نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 21:45

بخشداران دشتی ارتباط خود را با مردم و دهیاران افزایش دهند

بوشهر- فرماندار دشتی گفت: بخشداران شهرستان دشتی ارتباط خود را با مردم و دهیاران در راستای حل مشکلات آنها افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر شنبه در نشست بخشداران سراسر استان که به میزبانی شهر کاکی برگزار شد، اظهار داشت: این انقلاب در طول تاریخ بشریت تکرار ناشدنی است انقلابی که متکی آن به مردم خاستگاه آن مردم, رهبری آن مردمی و نگهداری، توسعه، تلاش، تکاپو و ساختار آن مردمی است.

فرماندار دشتی با تاکید به اهمیت توجه و تلاش جهت خدمت به مردم افزود: نگاه مسئولین به مردم و پست باید نگاه به خدمت و خادمی باشد لذا تلاش شود تا مردم را همراه خود و نظام نگه داریم.

وی بر ضرورت ارتباط مسئولان با مردم تاکید کرد و ادامه داد: بخشداران خط مقدم خدمت به مردم هستند لذا ارتباط خود را با دهیاران، شهرداران و مردم تنگاتنگ کنید تا شاهد توسعه مناطق مختلف به خصوص روستایی باشیم.

فرماندار دشتی با اشاره به اقدامات دولت افزود: کنترل بیماری کرونا، تلاش جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، افزایش یارانه‌ها، هوشمند کردن بحث آرد و نان از اقدامات بارز و در حال انجام دولت است.

علی بحرانی با تاکید بر عملیاتی شدن وعده‌های دولت اظهار داشت: وجود بخشداران و نیروهای جوان در پست‌های دولتی، تحقق وعده صدق دولت در راستای جوان گرایی و توجه به ظرفیت جوانان در مدیریت جامعه است.

فرماندار دشتی با تاکید بر توجه و نگاه دولت به نقش مردم در همه زمینه‌ها گفت: مردمی‌سازی سیاست، اقتصاد و فرهنگ مورد توجه دولت است و دولت در همه حوزه‌ها از ظرفیت مردم استفاده می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1361833

مهمترین اخبار ایران و جهان: