نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 15:35

مادر شهیدان جهانگیری به فرزندان شهیدش پیوست

جزئیات تشییع و تدفین مادر شهیدان جهانگیری و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دولت های یازدهم و دوازدهم در سیرجان و تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حاجیه فاطمه بهرامی مادر شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری و مادر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم صبح امروز در سن 95 سالگی دار فانی را وداع گفت.

علت درگذشت حاجیه فاطمه بهرامی بیماری و کهولت سن اعلام شده است.

لازم به ذکر است مراسم تشییع مادر شهیدان جهانگیری، فردا دوشنبه ساعت 9 صبح از مقابل مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) سیرجان به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود و زمان و مکان مراسم ترحیم این مادر شهید در تهران، روز جمعه ساعت 4 تا 6 عصر در مسجد نور تهران اعلام شده است.

به گزارش تسنیم شهید محمد جهانگیری در سال 1359 در سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نائل شد و شهید یعقوب جهانگیری در سال 1363 در عملیات خیبر به مقام شهادت دست یافت؛ پدر این خانواده نیز تیرماه سال ٨٩ درگذشت.

اسحاق جهانگیری در پیامی نوشت:

همه از خداییم و به سوی او باز می‌گردیم

مادرم حاجیه فاطمه بهرامی سر بر آستان جانان نهاد و به وصال فرزندان شهیدش یعقوب و محمد رسید. او در خانه و خانواده سرچشمه وفا و صفا و مظهر مهر و رضا بود و در همه جا و برای همه کس خیرخواه و همراه بود. عمری عشق ورزید و با مناعت زیست و سرمشق ایمان و ایثار شد. 

یادش بخیر و جان پاکش سیراب لطف پروردگار مهربان باد.

مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی درگذشت حاجیه فاطمه بهرامی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای اسحاق جهانگیری

با تالم و تاثر فراوان، درگذشت والده والامقام‌تان، مادر بزرگوار دو شهید که سال‌ها داغ هجران را تحمل کرد و بی‌صدا در غم فراق حسن یوسف‌هایی که رفتند و لاله‌های گلگون کفن برگشتند، اشک ریخت، صمیمانه تسلیت نموده برای آن بانوی صبور که به راستی شایسته درود و رحمت الهی و ستایش فرشتگان مقرب است، علو درجات و برای جنابعالی و اهل‌بیت شریف، صبر و اجر آرزومندیم.

روح مطهر آن بانوی بزرگوار در کنار ارواح طیبه فرزندان رشیدش محشور باد.

انتهای پیام/511/

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1293177

مهمترین اخبار ایران و جهان: