نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 14:39

جشن وصال در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به در پیش بودن هفته ازدواج اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت در روز سوم تیرماه جشن وصال برگزار و از زوج‌های جوان تقدیر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در مجمع انتخابات ریاست هیات گلف استان زنجان به حضور نداشتن رئیس فدراسیون در مجمع اشاره و اظهار کرد: انتخابات این هیات یکبار به همین دلیل به تعویق افتاد و قرار بود امروز حضور داشته باشند که به دلیل حضور در مجلس میسر نشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تقدیر از احسان فکور راد، برای قبول حضور در هیات مظلوم گلف افزود: این هیات در دهه ۹۰ سابقه فعالیت قابل قبولی داشت ولی بنا به دلایلی در سال‌های گذشته دچار رکود شده است.
وی رویکرد مردمی هیات‌های ورزشی را یادآور شد و افزود: رئیس جدید این هیات هم اقدامات مشارکتی مردم محور را در برنامه کاری خود دارد از این رو امیدوار به موفقیت این هیات هستم.
بازرگان فعالیت اجتماعی ریاست جدید هیات گلف را نقطه قوت برای این هیات دانست و ادامه داد: مهم این است که زمینه فعالیت هر رشته ورزشی برای علاقه‌مندان فراهم شود که انجام این مهم نیازمند کار جهادی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر بضاعت کم این اداره کل برای حمایت از حمایت هیات‌های ورزشی از جمله گلف گفت: پیشبرد اهداف توسعه‌ای این ورزش نیازمند همراهی فعالان این رشته ورزشی است.
وی به در پیش بودن هفته ازدواج اشاره و تصریح کرد: به همین مناسبت در روز سوم تیرماه جشن وصال برگزار و از زوج‌های جوان تقدیر خواهد شد.
بازرگان با تاکید بر فعالیت‌های اجتماعی توسط اعضای هیات‌های ورزشی گفت: این فعالیت‌ها باید در راستای حمایت از ورزشکاران نیازمند انجام شود.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1292977

مهمترین اخبار ایران و جهان: