نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 19:50

اجرای کارهای زیربنایی در راستای کاهش ترافیک از اولویت‌های مدیریت شهری سنندج است

رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه اجرای کارهای زیربنایی در راستای کاهش ترافیک از اولویت‌های مدیریت شهری در سنندج است، عنوان کرد: اعضای شورای شهر سنندج هر نوع حمایتی که نیاز شهرداری باشد را در این راستا دریغ نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد میمنت‌آبادی عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی 2 پروژه مهم عمران شهری در سنندج اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مباحثی که در وضعیت ترافیکی شهر سنندج تاثیرگذار است ساماندهی میدان محمدی است که امروز با تلاش مدیریت شهری کلنگ‌زنی شد.

رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه اجرای کارهای زیربنایی در راستای کاهش ترافیک از اولویت‌های مدیریت شهری در سنندج است، عنوان کرد: اعضای شورای شهر سنندج هر نوع حمایتی که نیاز شهرداری باشد را در این راستا دریغ نخواهد کرد.

میمنت‌آبادی افزود: تمام اعضای شورای شهر به صورت متفق‌القول بر این عقیده هستیم که این پروژه‌ها باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود و از همین تریبون اعلام می‌کنیم تمام قد شهردار را در اجرای این پروژه‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: بازه زمانی برای اجرای این پروژه یک سال تعیین شده ولی بنا به اعلام پیمانکار که از شرکت‌های پیمانکاری بومی و قدر استان است در صورت تامین به موقع اعتبار، 8 ماهه پروژه را تحویل خواهد داد.

رئیس شورای شهر سنندج اضافه کرد: اتمام این 2 پروژه با توجه به تاثیرگذاری آن در کاهش و روان‌سازی ترافیک، ارتقای سطح ایمنی و رضایتمندی شهروندان در زمان و موعد مقرر مورد تاکید تک تک اعضای شورای شهر بوده و در این راستا از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای تامین مالی این پروژه‌ها نداریم، افزود: معتقدیم تاخیر در اجرای این پروژه حتی برای یک روز ضربات جبران ناپذیری خواهد زد.

رییس شورای شهر سنندج اضافه کرد: اجرای پروژه اتصال کنارگذر بیمارستان توحید به میدان 12 فروردین با توجه به اینکه یکی از اصلی‌ترین مسیرهای دسترسی به مراکز درمانی است نقش مهمی در کاهش زمان رسیدن شهروندان به مراکز درمانی خواهد داشت

وی در مورد منبع و محل تامین اعتبار برای اجرای این 2 پروژه هم گفت: شهر مربوط به شهروندان و اگر شهرداری امکاناتی دارد متعلق به مردم است تامین اعتبار این پروژه‌ها با مصوبه شورا از محل فروش اراضی شهرداری انجام می‌شود.

وی افزود: امیدواریم با تامین به موقع اعتبار و همچنین تلاش شبانه‌روزی پیمانکار شاهد افتتاح این 2 پروژه ظرف کمتر از یک سال باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این دست پروژه‌ها در بازه زمانی کوتاه در کنار کاهش ترافیک، توسعه شهری نقش مهمی در افزایش اعتماد و امیدآفرینی در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1278277

مهمترین اخبار ایران و جهان: