نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 19:58

شهردار شهر مرزی باجگیران برای استخدام شدن، استعفا داد

عضو شورای شهر باجگیران گفت: شهردار این شهر مرزی به دلیل طی کردن مراحل استخدام و رسمی شدن در شهرداری قوچان از سمت خود استعفا داد که موضوع موردقبول اعضای شورای شهر قرار گرفت.

امیرحسین محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: زمانی که «محمود محمدی» به‌عنوان شهردار باجگیران انتخاب شد در حال طی کردن مراحل استخدامی بود و به دلیل به کارگیری در مجموعه شهرداری این شهر، موضوع کنسل شد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر مراحل رسمی شدن در شهرداری قوچان و استانداری خراسان رضوی برای «محمود محمدی» دوباره به راه افتاده است، گفت: طی صحبت‌های انجام‌شده وی با مجموعه اعضای شورای شهر، قرار شد «محمدی» از سمت خود استعفا داده و به شهرداری قوچان بازگردد تا مراحل رسمی شدن دوباره انجام بگیرد که مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت و در این استعفا هیچ مشکلی از سوی شورای شهر باجگیران وجود نداشت.

عضو شورای شهر باجگیران در پاسخ به برخی شایعات درزمینه کم‌کاری‌ها و فروش ماشین آلات برای پرداخت حقوق کارکنان، بیان کرد: کم و کاستی همه‌جا وجود داشته و هیچ انسانی کامل نیست، شاید در اوایل سکان‌داری شهرداری باجگیران کار با مشکلاتی روبرو بود اما امروز تمام بدهی‌ها پرداخت و هیچ حقوق معوقه‌ای در شهرداری وجود ندارد.

وی یادآور شد: هنگام تحویل مجموعه شهرداری باجگیران موجودی حساب تنها ۷۰۰ هزار تومان بود و بیش از یک میلیارد تومان بدهی وجود داشت اما امروز وضعیت خوب بوده و شهردار جدید که توسط اعضای شورای شهر انتخاب می‌شود کامل‌تر و باتجربه‌تر از شهردار قبلی برای شکوفایی این شهر مرزی خواهد بود.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1318233

مهمترین اخبار ایران و جهان: